Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 7.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 8.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 9.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 10.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 11.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 12.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 13.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 14.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 15.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 16.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 17.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 18.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 19.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa jauna zīmola un produkta virzīšanai tirgū "Rīgas z', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Zīmola “RĪGAS ZEĶES” apraksts    3
  Produktu apraksts    3
  Sabiedrisko attiecību kampaņas mērķauditorija    5
  Mērķi, stratēģija, taktika, uzdevumi    7
  Vēstījums    9
  SVID analīze    10
  Informācijas kanāli    12
  Runas personu definēšana    13
  Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plāns    14
  Komunikācijas laika plāns    15
  Kampaņas budžets    16
  Kopsavilkums    17
  Pielikums    19
  Preses relīze    20
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plāns
Sabiedriskajās aktivitātēs tiek iekļauts:
“RĪGAS ZEĶES” akcijas realizēšana “Pusnakts šovs septiņos” ar Jāni Skuteli. Vakara izklaides apmeklētāji pirms sākuma aizpilda 2 jautājumu anketu. Vakara vadītājs noslēguma daļā informēs un apbalvos uzvarējušos apmeklētājus. Anketas jautājumi -
Pabeidz teikumu:
1) Manas zeķes ir mans……………………
2) Ja tu neesi redzējis manas zeķes, tu nezini…………………………………………
“Rīgas zeķes” savā īpašumā iegūs Jāņa Skuteļa izvēlētie 4 asprātīgāko atbilžu autori.
Sociālajos tīklos tiks izmantotas zīmola ”RĪGAS ZEĶES” oficiālās lapas. Tajās tiks
ievietotas ziņas ar vizuāliem ierakstiem, attēlojot produkta vizuālās kvalitātes un paužot informāciju par zīmola radīto produktu koncepcijām. Tādējādi tiks nodrošināta ātra saziņa ar
interesentiem.
Sociālajos tīklos: Instagram un Pinterest.com publicēs vizuālos materiālus, kas saistās ar jauno zīmolu un produktu kā arī tiks norādīts links uz zīmola mājas lapu, kur būs pieejama plašāka informācija.
Sadarbībā ar TV raidījumu “Ķepa uz sirds” tiks savākti labākie skatītāju iesūtītie video ar viņu mīluļiem par tēmu - dzīvnieka kažoks, draugs silda. Atlasītie video tiktu pārpublicēti arī sociālā tīkla facebook lapā. Ar “like” un “share” skaita palīdzību, tiktu uzzināts konkursa uzvarētājs, kuram balva būtu “Draugs silda” zeķu komplekts.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants