Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 1.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 2.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 3.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 4.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanālu veidi. Tradicionāli izšķir tiešo un netiešo sadali. Tiešā sadale attiecināma uz ražošanu un pārdošanu tieši pircējiem. Netiešā sadale nozīmē, ka pārdošanas procesā ir iesaistīti starpnieki.
Svarīgi ārēji faktori noieta kanāla izvēlē ir tādi faktori kā:
- produkta un patērētāju raksturojumi;
- pieprasījuma raksturojums;
- atrašanas vietas raksturojums;
- konkurences līmenis;
- likumi un tiesiskie regulējumi u.c.
Daudzie uzņēmumi domā, kā pēc produkcijas nosūtīšanas starpniekiem viņu darbs ir beidzies, jo tālāk jāstrādā tikai starpniekiem. Tomēr tā nav. Uzņēmumam jāseko līdzi starpnieku darbībai, un vispār, uzņēmumam, kas darbojas starptautiskajā tirgū, ir jābūt nodrošinātam ar informāciju par visiem noietas kanālu dalībniekiem līdz pat patērētājam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants