Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 1.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 2.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 3.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 4.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 5.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 6.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 7.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 8.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 9.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 10.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 11.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 12.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 13.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 14.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Psiholoģiskie faktori
Motivācija ir faktoru kopums, kas nosaka gatavību mērķa sasniegšanai.
Uztvere ir process, ar kura palīdzību cilvēks atlasa un interpretē ienākošo informāciju, lai radītu apkārtējās pasaules atspoguļojumu.
Apgūšana jeb cilvēka rīcības pārmaiņas uzkrātās pieredzes rezultātā. Pateicoties apgūšanai, cilvēks iegūst pārliecību, t.i., iekšējo (iedomāto) notiekošā raksturojumu.
Attieksme ir izveidojies novērtējums, spējīgs radīt patērētāja gatavību pirkt vai nepirkt vienu vai otru preci.

Sociālie faktori
Ģimene
Lomas un statusi
Referentās grupas

Sociālie faktori
Jebkurš cilvēks vienlaikus ir daudzu apvienību dalībnieks, un katrā no tām viņš pilda noteiktu lomu (ģimenes cilvēks, kolēģis, kluba dalībnieks).
Referentās grupas- tās, kuras tieši ar personīgiem kontaktiem vai netieši ietekmē cilvēka attieksmi vai uzvedību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants