Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse mārketingā un grāmatvedībā', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „JaCar” uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    6
3.  Produkts un pakalpojums    7
4.  SIA „JaCar” SVID analīze    8
5.  Uzņēmuma ekonomiskā darbība    10
5.1.  SIA „JaCar” grāmatvedības darba organizācija    10
5.2.  SIA „JaCar” telpās glabājamo dokumentu uzskaitījums    11
5.3.  Uzņēmumā izmatojamā datorprogramma    11
6.  SIA „JaCar” konkurenti    13
7.  Veikto darbu apraksts    14
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Viens no pašiem galvenajiem virzītājspēkiem pakalpojumu sniegšanā ir klientu piesaiste. Tāpēc lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties, tam ir nepieciešama pastāvīga darba organizācija un kontrole.
Uzņēmumam ir pastāvīgi jāattīstās atbilstoši videi, kurā tas atrodas, lai tas varētu ilgstoši un sekmīgi strādāt. Kā rezultātā jebkuram uzņēmumam ir svarīgi pārzināt savu iekšējo un ārējo vidi, un vajadzības gadījumā pareizi reaģēt uz izmaiņām.
Takā uzņēmējdarbība vienmēr ir pakļauta riskam, tāpēc uzņēmējs nekad nevar būt drošs par savu plānu realizēšanu. Vadot savu biznesu, uzņēmējam vienmēr ir jāanalizē visi iespējamie riska faktori, kas varētu izraisīt jebkādus zaudējumus.
Mans izvēlētais uzņēmums ir SIA „JaCar” tas ir autoserviss, kas nodarbojās ar dažādu elektroiekārtu instalāciju un remontiem, kā arī visa veida auto apkopi.
Darbā tiks risināti šādi uzdevumi:
1.Iepazīšanās ar uzņēmumu SIA „JaCar”, tā darbības vēsturi un struktūru.
2.Analizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, noteikt uzņēmuma iespējas un draudus, kā rezultātā tas varētu izvērtēt uzņēmuma attīstību.
3.izpētīt SIA „JaCar” ekonomisko darbību un tās rezultātus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants