Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 1.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 2.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 3.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 4.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 5.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 6.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 7.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 8.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 9.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 10.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 11.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 12.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 13.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 14.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 15.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 16.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 17.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 18.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 19.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 20.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 21.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 22.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 23.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 24.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 25.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 26.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 27.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 28.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 29.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 30.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 31.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 32.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 33.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 34.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 35.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 36.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 37.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 38.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 39.
  • Prezentācija 'Mārketings jeb tirgzinības un reklāma', 40.
Darba fragmentsAizvērt

Pārliecinošā reklāma
Veido pārliecību par noteiktas preču zīmes priekšrocībām
Maina pircēja uzskatus par preces īpašībām
Pārliecina pircējus par tūlītēju pirkuma izdarīšanu
Pamato preces aktualitāti
Aicina izmantot arī citas šī uzņēmuma preces

Atgādinošā reklāma
Atgādina pircējam, ka prece būs vajadzīga tuvākajā laikā
Atgādina, kur šo preci var nopirkt
Saglabā pircēja atmiņā priekšstatu par preci pēc sezonas beigām
Saglabā pircēja atmiņā konkrēto preču priekšrocības

Reklāmas veidi
Informējošā reklāma
Pārliecinošā reklāma
Atgādinošā reklāma

Kādai jābūt reklāmai
Objektīvai - nesniegt nepatiesas ziņas
Neminēt konkurentu preču nosaukumus
Iedarbīgai – ne tikai skaistai, bet arī tādai, kas iedarbojas uz patērētāju
Ekonomiskai – jo reklāmas izdevumi parasti tiek iekļauti preces cenā

Vadošie patērētāju rīcības motīvi
Utilitārie jeb fizioloģiskie motīvi
Estētiskie jeb emocionālie motīvi
Prestiža jeb cieņas motīvi
Atdarināšanas motīvi
Tradīciju jeb ieraduma motīvi

Autora komentārsAtvērt
Atlants