Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Telekomunikāciju uzņēmuma "Motorola Inc" mārketinga plāns', 1.
  • Referāts 'Telekomunikāciju uzņēmuma "Motorola Inc" mārketinga plāns', 2.
  • Referāts 'Telekomunikāciju uzņēmuma "Motorola Inc" mārketinga plāns', 3.
  • Referāts 'Telekomunikāciju uzņēmuma "Motorola Inc" mārketinga plāns', 4.
  • Referāts 'Telekomunikāciju uzņēmuma "Motorola Inc" mārketinga plāns', 5.
  • Referāts 'Telekomunikāciju uzņēmuma "Motorola Inc" mārketinga plāns', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Iegādes motivācija:
Motorola piedāvā jaunu un inovatīvu tehnoloģiju un stilīgus īpatnības saviem klientiem, nodrošinot labus pēcpārdošanas pakalpojumus klientam, iekļaujot:
Sekojošus piedāvājumus, kas ir galvenie klientu motivēšanas faktori, lai pirktu šo produktu:
Atlaides
Shēmas klientiem un mazumtirgotājiem
Konkurences stratēģija:
Konkurences stratēģija ir balstīta uz 4 principiem:
Rekonstruēt attiecības ar indiešu operatoriem
Radīt Indiju kā ražošanas un programmatūras centru ar tīkla aprīkojumu un ierīcēm.
Mērķa ieviešanas līmeņa telefoni
Uzsvars uz tiem modeļiem, kuri pārvalda tirgus daļu piepilsētas un lauku rajonu tirgos
Mobilo telefonu tirgū ir liela konkurence . Ir daudz tirgus dalībnieku, kas pārvalda tirgu. Tāpēc ir ļoti svarīgi piesaistīt pircēja uzmanību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants