• Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas procesā latviešu valodas stundās

     

    Referāts56 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 47 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 1.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 2.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 3.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 4.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 5.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 6.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 7.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 8.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 9.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 10.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 11.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 12.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 13.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 14.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 15.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 16.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 17.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 18.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 19.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 20.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 21.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 22.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 23.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 24.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 25.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 26.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 27.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 28.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 29.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 30.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 31.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 32.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 33.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 34.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 35.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 36.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 37.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 38.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 39.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 40.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 41.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 42.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 43.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 44.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 45.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 46.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 47.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 48.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 49.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 50.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 51.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 52.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 53.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 54.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 55.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 56.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 57.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 58.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 59.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 60.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 61.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 62.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 63.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 64.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 65.
  • Referāts 'Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas proc', 66.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  Ievads    5
  Pētījuma hipotēze    6
1.1.  Runa un runas funkcijas    11
2.1.  Literāro darbu atlases principi    23
3.  Pētījums    30
3.1.  Pētījuma vispārīgs raksturojums    30
3.2.  Pētījuma gaita    31
  2.diagramma    41
  3.diagramma    41
  Secinājumi    42
  Literatūras un avotu saraksts    44
4.  Pielikumi    48
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Runa ir savstarpēji saistīta ar valodu. Valoda ir rakstzīmju kopums, taču runa ir šo zīmju pielietojums sarunās ar citiem, kā arī ar runas palīdzību cilvēks izzina priekšmetus un parādības, runa ir līdzeklis ar kuru cilvēki komunicē viens ar otru.
2. Bērnu runu var ietekmēt visdažādākie aspekti, tie var būt atkarīgi no vecumposma attīstības, no etniskās piederības, dzimuma, reliģiskās pārliecības, mantiskā, sociālās piederības, interešu u,c, viedokļa, taču galvenokārt, lai veicinātu skolēna spēju izteikties, skolotāja uzdevums ir veicināt viņa vēlmi izteikties, iedrošināt un paplašināt skolēna redzesloku par apkārtējo pasauli.
3. Analizējot dažādu autoru atziņas, var secināt, ka skolēniem jārada pozitīva un labvēlīga ar interesantām un dažādām metodēm bagātu nodarbību vide, lai skolēns būtu radošs un zinātkārs. Ja nebūs plānveidības un labvēlīga nodarbību vide, tad skolēnam veidosies nepatika pret mācību priekšmetu.
4. Skolēniem šajā sākumskolas posmā ir vairākas atbilstošas iezīmes, kuras ir raksturīgas tieši šim vecumposmam, tās ir tādas kā: pieaugušo atdarināšana (mīmika, žesti, frāzes u.c.), tādejādi skolotājam ir jābūt atdarināšanas vērtam un jābūt kā piemēram skolēnu acīs, kā arī šajā vecumposmā skolēni ir motivēti komunicēt un izteikt savas domas, tāpēc ir ar viņiem jārunā un jāstāsta par morāles un ētikas normām, jo pusaudžu gados tas vairs nebūs tik viegli.

Atlants