Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga termini', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga termini', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Cena- naudas izteiksmē izteikta produkta vērtībā
Diversifikācija- uzņēmuma darbības profila paplašināšanās; vairākdaļīgu uzņēmumu veidošanās.
Inflācija- cenu vispārējā līmeņa celšanās; papīrnaudas vērības samazināšanās, jo tā laista apgrozībā vairāk, nekā vajadzīgs preču apgrozībai
Koncepcija- sistēmā apkopoti uzskati par kādām parādībām; veids kādā aplūko dažādas parādības, procesus
Konkurence- uzņēmuma stratēģija un tāda ekonomiski patstāvīgu uzņēmumu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmumu spēju ietekmēt vispārējo preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši prasījumam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants