Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite "The Broadmoor Hotel"', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  THE BROADMOOR VĒSTURE UN ATTĪSTĪBA    4
2.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    5
2.1.  VIESU UZŅEMŠANAS DIENESTS    6
3.  UZŅĒMUMA PRODUKTI UN PAKALPOJUMI    8
4.  THE BROADMOOR PRODUKTU VIRZĪBA    10
5.  PRAKSES DARBA APRAKSTS    11
  SECINĀJUMI    15
  PRIEKŠLIKUMI    16
  PIELIKUMS    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Viesnīca ir labi atpazīstama visās Amerikas Savienotajās Valstīs, tas ir 5 zvaiģžņu un 5 dimantu kūrorts;
Viesnīcas panākumu noslēpums ir darbinieku pozitīvā attieksme un izpalīdzība pret viesiem;
Internacionāls darbinieku sastāvs visās nodaļās;
Stingri iekšējie darba kārtības noteikumi;
Singra uzraudzība pār visu organizatorisko struktūru;
Jaunajiem darbinieki tiek organizēti apmācības kursi, kas palīdz iekļauties kolektīvā, saprast viesnīcas politiku un darba organizāciju;
Darbinieki tiek stimulēti labi strādāt ar bonusu palīdzību, katru mēnesi, gadu tiek nosaukti labākie darbinieki;
Viesnīcas moto ir paredzēt viesu vēlmes un vajadzības ātrāk par pašiem viesiem, vienmēr būt gataviem palīdzēt viesiem;
Uzlabojot tehnoloģijas, viesnīcas The BROADMOOR darbiniekiem ir vieglāk pildīt savus darba pienākumus attiecībā pret viesiem;
Viesnīca darbojas jau 90 gadus;
Nodrošināts darbinieku transports līdz viesnīcai;
Uzņemot darbā priekšroka ir tiem, kuri radinieki jau strādā uzņēmumā;
Negarentēts solītais darba amats;
Dažās viesnīcas nodaļās nenormēts darba laiks;
Nepilnības veļas mazgāšanas nodaļas darbībā;
Novecojis darba formas apģērba modelis.

Priekšlikumi
1. Brīvpusdienas darbiniekiem;
2. Palielināt darba samaksas likmi viesmīļiem;
3. Mainīt darba formas modeli, modernizēt to;
4. Stingrāka kontrole pār veļas mazgāšanas nodaļu;
5. Stingrāk uzraudzīt darbā pieņemšanas procesu, lai nerastos pārpratumi;
6. Rūpīgāk pārdomāt supervaizera amatā iecelšanas prasības;
7. Ierobežot dzīvnieku iekļūšanu viesnīcas teritorijā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants