Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 1.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 2.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 3.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 4.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 5.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 6.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 7.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 8.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 9.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 10.
  • Prezentācija 'Prakses VII aprūpes dokumentācijas izstrāde Māsas klīniskā pacientu nodošana', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Klīniskā nodošana ir definēta kā “ informācijas apmaiņa starp veselības aprūpes speciālistiem par pacientu, kas saistīta ar kontroles vai atbildības nodošanu pār pacientu (Burgess et.all. 2020)
Pacientu nodošana ir vērtīga un būtiska procesu un darbplūsmu sastāvdaļa slimnīcās. Droša pacientu nodošana ir prasme, kura ir jāapgūst jebkurai ārstniecības personai. Droša nodošana ietver pacienta informācijas nodošanu un arī atbildības par pacienta aprūpi nodošanu citai maiņai vai citai personai. (Tacchini-Jacquier. et.all. 2020)
Pastāv dažādas grūtības, kļūdas un problēmas kuras var pieļaut un ietekmēt maiņas nodošanu. Maiņu atskaites nodošanai ir nepieciešama tehniskā komunikācija. Komunikācijas kvalitāte ir ne tikai vienkārši līdzvērtīga tehnisku faktu nosūtīšanai, bet arī visa veida starppersonu uzvedība, kas palīdz veidot efektīvu sarunu un produktīvas attiecības starp kolēģiem(Tacchini-Jacquier. et.all. 2020)…

Atlants