Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 1.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 2.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 3.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 4.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 5.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 6.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 7.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 8.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 9.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 10.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 11.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 12.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 13.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 14.
  • Biznesa plāns 'Bizness plāns par elektromontāžas un projektēšanas uzņēmumu', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
1.1.  Idejas izcelsme (aktualitāte, oriģinalitāte, inovācija)   
1.2.  Misija un darbības mērķis   
1.3.  Uzņēmuma juridiskais statuss un darbības uzsākšanas finanšu avoti   
2.  Produkta raksturojums   
2.1.  Produkta apraksts   
2.2.  Vajadzības, kuru apmierināšanai radīts šis produkts   
2.3.  Produkta izdevīguma aptuvens novērtējums   
3.  Tirgus analīze   
3.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana   
3.2.  Konkurentu raksturojums   
3.3.  Produkta salīdzinājums ar līdzīgiem konkurentu produktiem   
4.  Mārketinga plāns   
4.1.  Cenu politika (cenu veidošana)   
4.2.  Produkta virzīšana tirgū   
4.3.  Reklāma   
4.4.  Pārdošanas veicināšanas metodes   
5.  Uzņēmuma funkcionēšana   
5.1.  Telpas un iekārtas   
5.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process, t.sk. aktivitāšu laika plānojums   
5.3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas   
6.  Finanšu informācija   
6.1.  Ieņēmumu un izdevumu prognoze (2 darbības gadiem)   
6.2.  Finanšu rezultātu prognožu apraksts   
  Pielikums - logo   
Darba fragmentsAizvērt

7. Secinājumi un priekšlikumi
Pirmajā gadā peļņa varētu būt lielāka, jo sākumā, vēl visi darba līdzekļi ir jauni un tāpēc nevajag vēl ieguldīt tik lielus līdzekļus kā arī darbi ir vienkāršāki, kuriem nav nepieciešami tik daudz materiālu, lai varētu veikt konkrētos darbus. Peļņa varētu palielināties, augot uzņēmumam un tā reputācijai, kuru rezultātā uzņēmumam būs jauni pasūtītāji, kuri gribēs noslēgt līgumus ar mūsu firmu.
Lai veiktu konkrētāku biznesa plāna veidošanu vajadzētu nedaudz vairāk saņemt kādu informāciju, kura palīdzētu, izprasts, kā jāveido pareizāk pēc nolikumiem, un aprēķināt precīzāk nevis ņemt skaitļus no “gaisa izzīžot”.
Nākotnē uzņēmums nebankrotēs, ja vien nemainīsies tirgus un neienāks vēl kāds lielāks spēlētājs, kurš varēs piedāvāt zemāku cenu. Pašreiz tirgū pietrūkst dalībnieku, kuri to varētu piedāvāt tāpēc mūsu uzņēmuma vēl tajā būtu vietas. Kā jau zināms bez elektrības, nekas šajā pasaulē vairāk nedarbojas tāpēc būs vienmēr nepieciešam, kuri to varēs nodrošināt un apkalpot tā darbību. Nākotnē tas attīstīsies straujāk, kas dod vēl vairāk konkurēt ar lielajiem tirgus spēlētājiem un noslēgt sadarbības līgumus, lai veiktu lielākus objektus, un dos lielāku peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants