Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.07.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Infinia"', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Biznesa plāna kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Uzņēmuma īpašnieki un tā vadība    4
3.  Uzņēmuma struktura un darbinieki    4
4.  Finansu stāvoklis    8
5.  Pamatlīdzekļi    8
6.  Uzņēmuma atrašanas vieta    8
7.  Produkti un pakalpojumi    9
8.  Tirgus    12
9.  Konkurence    13
10.  Marketings    13
11.  Problēmas un risks    14
12.  Finansu aprēķini    15
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāna kopsavilkums

SIA «Infinia» biznesa plāns ir izstrādāts ar mērķi novērtēt ekskluzīvas reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūras biznesa idejas dzīvotspēju Latvijas tirgus apstākļos, jo analoģisko uzņēmumu, kas piedāvātu lielākajiem Latvijas korporatīvajiem uzņēmumiem pilnu konsultāciju, reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumu spektru, Latvijā pašlaik nepastāv.
SIA “Infinia” misija ir Baltijas valstu reklāmas tirgus attīstība un pilnveidošana ar ekskluzīvas klases pakalpojumiem reklāmas un sabiedrisko attiecību jomā, kurus pašlaik piedāvā tikai daži ārzemju kapitāla uzņēmumi, un kuri, līdz ar to, ir pieejami tikai ārzemju uzņēmumu filiālēm vai meitas uzņēmumiem Latvijā, kā arī CRM sistēmas, moderno mārketinga un uzņēmuma menedžmenta metožu un tehnoloģiju ieviešanas stimulēšana lielajos uzņēmumos, šādi stimulējot kopējo valsts ekonomisko izaugsmi.
Klientu attiecību pārvaldīšana (CRM) ir mūsdienu Latvijas finansu un ražošanas līderiem īpaši aktuāls virziens, jo spēcīgās konkurences apstākļos ir radusies asa nepieciešamība pēc klientu lojalitātes un servisa līmeņa paaugstināšanas, kuras trūkumu vairs nekompensē cenu pazemināšana līdz dempinga līmenim vai agresīvo mārketinga paņēmienu pielietošana. Tā kā komplekso Rietumu CRM sistēmu arhitektūra bieži neatbilst lielo Latvijas uzņēmumu prasībām un vietējā tirgus konjuktūrai, ir nepieciešams izmantot dārgas ārzemju speciālistu konsultācijas CRM sistēmu pieskaņošanas un ieviešanas stadijās. SIA «Infinia» profesionāļu komanda ar pieredzi banku, apdrošināšanas un tirdzniecības sfērās sniegs alternatīvo risinājumu šai problēmai, tādējādi ieekonomējot klienta uzņēmumiem laiku un naudu.
Viens no uzņēmuma darbības stratēģijas galvenajiem stūrakmeņiem ir pievienotās intelektuālās vērtības rādīšana, kļūstot par Latvijas uzņēmējdarbības līderu partneri komunikatīvo aktivitāšu jomā. Visi uzņēmuma pakalpojumi tiks stingri individualizēti, piešķirot katram klientam augsti kvalificēto personīgo menedžeri ar ilggadējo pieredzi attiecīgajā uzņēmējdarbības sfērā, kas ļaus SIA «Infinia» pilnīgi un skaidri saprast katra klienta individuālās vajadzības un atrast to realizācijai vispiemērotāko risinājumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants