Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 1.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 2.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 3.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 4.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 5.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 6.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 7.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 8.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 9.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 10.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 11.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 12.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 13.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 14.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 15.
  • Referāts '"Jordan" zobu birstīšu mārketinga stratēģija Latvijā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Ream Latvija” stratēģija Jordan produktu tirdzniecībā    4
2.  Mārketinga iespēju analīze    5
2.1.  Jordan zobu birstīšu tirgus Latvijā SVID analīze    5
2.2.  Pieprasījuma un tirgus situācijas analīze    5
2.3.  Konkurentu analīze    7
3.  Mārketinga plāna izstrāde    10
3.1.  Zobu birstīte bērniem – „Step by Step”    11
3.2.  Zobu birstītes pieaugušajiem    13
3.3.  Mārketinga budžets    14
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Jordan kompānijas sauklis „Kā iegūt tīrus zobus uz visiem 100%”; „Jordan parāda kā - soli pa solim...”. Uz tā tiek balstīts arī SIA „Ream Latvija” zobu higiēnas preču tirdzniecības darbība Latvijā.
2. Biznesa misija – Parādīt pircējiem kā soli pa solim iegūt žilbinošu smaidu, izmantojot zobu diegu un zobu birstīti.
3. Mērķis – Smaidoši pircēji
4. Jordan produkti ir vieni no profesionālākajiem mutes higiēnas jomā. Preču sortimentā daudz un dažādu produktu dažādam patērētāju vecumam un prasībām. Tiek daudz uzmanības pievērsts cenu politikai un cenu diferencēšanai.
5. Latvijā mutes higiēnas jomā ir daudz un spēcīgu konkurentu, kas liek vēl jo vairāk nodarboties ar produktu virzīšanu tirgū.

Priekšlikumi
1. Mārketinga komandai vajadzētu attīstīt izstrādāto mārketinga plāna skici, padarot to daudz precīzāku un konkrētāku, ar reāliem uzdevumiem, kas piesaistīti laika skalai, ne tikai konkrēto produktu aptuvenai virzienu noteikšanai tirgus pozīcijās.
2. Mārketinga komandai vajadzētu izpētīt informāciju no Jordan produktu tuvākajiem aizstājējiem Oral-B pieredzes mārketinga kampaņu jomā, jo tieši šis konkurents ražo profesionālus produktus, kas tāpat kā Jordan produkts nevar lepoties ar zemu cenu līmeni. Taču Oral-B veiksmīgi tiek ar šo problēmu galā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants