Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 1.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 2.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 3.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 4.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 5.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 6.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 7.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 8.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 9.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 10.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 11.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 12.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 13.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 14.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 15.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 16.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 17.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 18.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 19.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 20.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 21.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 22.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 23.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 24.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 25.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 26.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 27.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 28.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 29.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 30.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 31.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 32.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 33.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 34.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 35.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 36.
  • Referāts 'Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 37.
Darba fragmentsAizvērt

Novirzes un anomālijas garīgi atpalikušo bērnu attīstībā ir diezgan daudzveidīgas. To izcelsmes pamatā atrodami dažādi faktori, dažādas bērnu psihofiziskās attīstības traucējumu puses:intelektuālā, emocionāli-gribas sfēra un citas.
Savlaicīgi atrast un virzīt bērnus ar intelektuālās sfēras traucējumiem speciālās skolas ļoti svarīgi, tā kā tāda bērna atrašanās masu skolā, kur nevar būt nodrošinātas speciālās vajadzības audzināšanā un mācīšanā, nes zaudējumu.
Svarīgi atpalikušam bērnam mācību sākumā novērojams stipri nabadzīgs un šaurs zināšanu, apkārtnes priekšstatu loks.Garīgi atpalikušiem bērniem-nav plastiskuma, emocionālās izteiksmes, slikta kustību koordinācija.
Taču pie noteiktu apstākļu izveidošanās, vispārizglītojošais un kultūras līmenis šiem bērniem var augt un attīstīties.
Principiālā nozīme ir tam faktam. ka bērna anomālās attīstības jēdziens nenorobežojas tikai ar negatīvajām pazīmēm. Anomālo attīstību pareizāk būs saprast kā savdabīgu, bet ne kā defektīvu attīstību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants