Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu nepieciešamība un to organizācijas problēmas', 1.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu nepieciešamība un to organizācijas problēmas', 2.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu nepieciešamība un to organizācijas problēmas', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Piemēram, avīžu priekšrocības ir elastīgums, operativitāte, laba ietekmē uz lokāliem tirgiem, augsta uzticēšanās un daudz lietotāju. Avīžu trūkumi ir īss dzīves cikls, zema reprodukciju kvalitāte un maz „sekundāru” lasītāju.
Televīzijas priekšrocības ir skaņas, krāsa un kustības, apvienošana vēršanās pie jūtām, augsta uzmanība un augsta iedarbības pakāpe. Televīzijas trūkumi ir augstas izmaksas, īslaicīgs raidījums un zema auditorijas atlases pakāpe.
Radio priekšrocības ir masveida lietošana, augsta ģeogrāfiskās un demogrāfiskās atlases pakāpe un zemas izmaksas. Radio trūkumi ir tikai skaņas iedarbe, zemākā uzmanība nekā pret televizoru un īslaicīga informācijas pasniegšana.
Reklāmas pa pastu priekšrocības ir potenciālo pircēju atlase, elastīgums, zema konkurence un tieša pieeja. Savukārt, reklāmas pa pastu trūkumi ir samērā augstas izmaksas, grūtības ar visefektīvāko sūtījumu vietas un laika noteikšanu.1
Konkrēta mediju līdzekļa izvēle ir atkarīga no daudziem kritērijiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants