Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ievads masu komunikācijā. 5.lekcija', 1.
  • Konspekts 'Ievads masu komunikācijā. 5.lekcija', 2.
  • Konspekts 'Ievads masu komunikācijā. 5.lekcija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Elektroniskie mediji

Latvijā vienmēr bija TV (LTV) un RADIO (LR) monopoli.

LTV un LR = sabiedriskie = valsts mediji
Mūsdienās LTV skatās tikai 20%, bet noturīgi.
Populārāk ir komerc-TV.

Sabiedrisko TV uzdevums ir nodrošināt visas sabiedrības informētību. Arī liela nozīme kultūras vērtību un normu uzturēšana sabiedrībā. Daudzas kultūras lietas tiek uzturētas pateicoties sabiedriskajai TV un RADIO.
Sabiedriskais TV un RADIO vairāk rāda arī bērna raidījumus un viņiem ir jānodrošina visas sabiedrības intrešu pārstāvēšana.

Latvijas Radio misija = liela sabiedrība ar dažādām vajadzībām
LTV mēģina konkurēt ar komer-TV
LTV komercializējas un daļēji gremdē savas misijas jēgu
90-tajos LR un LTV kļuva par pensionāriem medijos un tāpēc notika komercializēšanās. Tagad auditorija ir palielinājusies.
80-to gadu vidū nekas straujš nenotika, bet saturs kļuva pilsoniskāks

Autora komentārsAtvērt
Atlants