-
SIA "Lauku bode"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Biznesa plāna kopsavilkums | 3 | |
Biznesa mērķis | 3 | |
Komercdarbības juridiskā forma | 3 | |
Darbības pamatvirzieni | 3 | |
Vieta tirgū | 3 | |
Īss projekta apraksts | 3 | |
Vispārēja informācija par uzņēmumu | 4 | |
Juridiskā informācija | 4 | |
Uzņēmuma darbības raksturojums | 4 | |
Atbildību/pienākumu sadale, darbinieku uzskaitījums | 4 | |
Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 5 | |
Komercdarbības mērķi un biznesa idejas dzīvotspējas pamatojums | 5 | |
Iekšējās un ārējās vides jeb SVID (SWOT) analīze | 6 | |
Uzņēmuma SVID analīze apkopota tabulā | 6 | |
Vadība | 7 | |
Organizatoriskā struktūra | 7 | |
Informācija par vadību | 7 | |
Nozares izpēte | 8 | |
Nozares pamatrādītāji | 8 | |
Tendences pārtikas nozarē | 9 | |
Nozares eksporta potenciāls | 9 | |
Konkurence | 10 | |
Tirgus piesātinātības līmenis | 10 | |
Nozīmīgākie konkurenti | 10 | |
Priekšrocības un trūkumi | 11 | |
Iekļūšanas barjeras | 12 | |
Produkta pakalpojuma raksturojums | 13 | |
Produktu īpašības, kvalitāte un nozīmīgums | 13 | |
Mērķauditorijas raksturojums | 13 | |
Nākotnē plānotais produktu portfelis | 13 | |
Mārketinga plāns | 14 | |
Noieta tirgus raksturojums | 14 | |
Uzņēmuma tirgus daļa | 14 | |
Uzņēmuma konkurētspēja | 14 | |
Cenu veidošanas politika | 14 | |
Atlaižu politika | 14 | |
Pakalpojuma sniegšanas vieta | 15 | |
Reklāma un akcijas | 15 | |
Finanšu plāns | 17 | |
Risku raksturojums | 19 | |
Biznesa riski | 19 | |
Nozares riski | 19 | |
Konkurence | 19 | |
Pielikums | 20 |
Mārketinga plāns
Noieta tirgus raksturojums
Uzņēmums sākotnēji darbosies vietējā tirgū, uzņēmuma veiksmīgas darbības rezultātā uzņēmums paplašinās savu darbību, atverot tradicionālos veikalus arī kaimiņpilsētās, kā arī izveidojot interneta veikalu.
Noieta tirgus potenciāls saskatāms biznesa idejas novitātē, kas ir ekoloģiskas Latvijas produkcijas tirdzniecība, un sabiedrības dzīves tendencē ievērot aizvien veselīgāku dzīvesveidu.
Uzņēmuma tirgus daļa
Uzņēmuma plānotā tirgus daļa vietējā Ventspils tirgū varētu sastādīt 5% .
Uzņēmuma konkurētspēja
Uzņēmuma konkurētspēja tiek pamatota ar šādiem faktoriem:
1. mūsdienu sabiedrībā aizvien lielāku nozīmi iegūst jēdziens “veselīgs dzīvesveids”, “eko”, kas plašai sabiedrības daļai liek aizdomāties par to, kā dzīvot veselīgāk, kā padarīt savu uzturu ekoloģiskāku, patērētāji aizvien vairāk pievērš uzmanību produkta sastāvam un izcelsmei. Mūsu uzņēmums piedāvā ekoloģisku un kvalitatīvu produkciju, kas ir konkurētspējīga daudzo un dažādo ģenētiski modificēto, ķīmiski apstrādāto pārtikas produktu vidū;
2. uzņēmuma darbības realizācijas vieta atrodas Ventspils pilsētas centrā uz vienas no galvenajām tirdzniecības ielām (Kuldīgas iela), kas daudziem patērētājiem ir izdevīgāka nekā uzņēmuma galvenā konkurenta Ventspils tirgus atrašanās vieta;
3. uzņēmuma darba laiks ir elastīgāks un izdevīgāks lielai daļai patērētāju, salīdzinot ar Ventspils tirgus darba laiku;
4. šāda veida uzņēmums ir pirmais Ventspilī un apkārtnē, uzņēmums var kļūt par lokālo un reģionālo vadošo uzņēmumu šajā specializētajā biznesa jomā, kā arī kļūt atpazīstams valsts līmenī.
…
SIA Lauku bode - studiju darba ietvaros izveidots biznesa plāns, kurā ietverti tādi aspekti kā vispārēja informācija par uzņēmumu, iekšējās un ārējās vides jeb SVID (SWOT) analīze, nozares izpēte (pārtikas rūpniecība), konkurences un produkta apraksts u.c.