Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 1.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 2.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 3.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 4.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 5.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 6.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 7.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 8.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 9.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 10.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 11.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 12.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 13.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 14.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 15.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 16.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 17.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 18.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 19.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 20.
  • Prakses atskaite 'Viesnīcu prakses atskaite viesnīcā "Radisson Blu Elizabete"', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Saimnieciskais dienests    3
1.1.  Darbinieku pienākuma apraksti    3
1.1.1.  Saimniecības pārzinis    3
1.2.  Saimniecības nodaļas pārzinis    5
1.2.1.  Veļas mazgātāja    6
1.2.2.  Apkopēja    6
1.2.3.  Istabene    7
1.3.  Darba grafiki    8
1.4.  Telpu iekārtojums un telpu tīrīšana    9
1.5.  Veļas māja    10
1.4.1.  Veļas plūsmas    11
1.4.1.1.  Netīrās veļas plūsma    11
1.6.  Tīrīšanas līdzekļi    11
1.7.  Secinājumi un priekšlikumi    12
2.  Viesu uzņemšanas dienests    13
2.1.  Dienesta struktūra    13
2.2.  Darbinieku pienākumi    13
2.2.1.  VUD pārziņa pienākumi    14
2.2.2.  VUD darbinieka pienākumi    14
2.2.3.  Portjē pienākumi    14
2.3.  Darba plānošana un darba grafiki    15
2.4.  Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā    15
2.5.  Pārskatu veidi    15
2.6.  Kredītkontrole    15
2.7.  VUD sadarbība ar citiem dienestiem    16
2.8.  Darba vietas organizācija. Darba vietas parīkojums    16
2.9.  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

VUD sadarbojas arī ar tehnisko dienestu- VUD paziņo par nepieciešamo tehnisko palīdzību numuriņos vai viesnīcas koplietošanas telpās. Lai gan biežāk šādu informāciju nodod saimnieciskais dienests.
Drošības dienestam arī ir sadarbība ar VUD. VUD paziņo par nekārtībām viesnīcā vai pazudušām mantām. Kā arī dažkārt VUD nodod viesu atstātas mantas glabāšanā drošības dienestam, kaut arī šo funkciju biežāk veic saimnieciskais dienests.
Neliela, bet tomēr saikne ir arī ar personāldaļu. Biežāk personāldaļai VUD ziņo par kolēģiem, to neizdarībām utt.
Pārdošanas un mārketinga dienestam VUD ziņo par to, kādas tautības viesi biežāk uzturas viesnīcā un kādus pakalpojumus viesi labprātāk izmanto, bet kādus neizmanto vispār.

2.8. Darba vietas organizācija. Darba vietas parīkojums.
Kā jau parasti VUD ir novietots pie centrālās viesu ieejas, lai viesis, ienākot viesnīcā, uzreiz redz, uz kurieni viņam ir jādodas.
Katram VUD darbiniekam maiņā ir savs dators, kases aparāts, bankas karšu termināls, printeris, jo viss notiek datorizēti.

2.9. Secinājumi un priekšlikumi
Arī šis dienests, gluži tāpat kā saimnieciskais dienests, strādā ļoti augstā līmenī. Viss notiek ļoti organizēti, precīzi un operatīvi. Katrs darbinieks ir kompetents savā jomā, pārzina viesnīcas produktus un pakalpojumus. Arī viesnīcas administrācija ir padomājusi par to, lai VUD darbiniekiem būtu ērti strādāt, porti, katram darbiniekiem ir viss nepieciešamais aprīkojums darba kvalitatīvai un ātrai izpildei.
Arī šeit neredzu nepilnības un nevaru izteikt priekšlikumus, jo manā skatījumā viss notiek pēc augstākajiem standartiem un ir ļoti laba psiholoģiskā vide gan starp darbiniekiem, gan darbiniekiem ar administrāciju, to pašu varu minēt arī par saimniecisko dienestu, kurš arī ir piedomājies pie labvēlīga klimata radīšanas darbiniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants