Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 1.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 2.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 3.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 4.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 5.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 6.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 7.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 8.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 9.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 10.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 11.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 12.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 13.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 14.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 15.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 16.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 17.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 18.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 19.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 20.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 21.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 22.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 23.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 24.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 25.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 26.
  • Prezentācija 'Sociālā ietekme', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Saistību piekrišanas panākšanas paņēmieni
«Kāja durvju spraugā» (foot-in-the-door technique). Sāk ar nelielu piedāvājumu un kad uz to ir saņemta piekrišana, pāriet uz krietni lielāku piedāvājumu.
«Ievilināšana» (low-ball technique). To bieži izmanto auto dīleri. Potenciālajam pircējam tiek piedāvāta vilinoša cena, kura ir ievērijami mazāka par konkurentu piedāvāto. Noformējot gala dokumentus, pārliecinot pircēju, ka mašīna viņam ir nepieciešama, mašīnai klāt piedāvājot citas (obligāti pērkamas) lietas, gala summa izrādās daudz augstāka. Beigās pircējam ir grūti atteikties no sava jau pieņemtā lēmuma.

Reaktīvās pretestības izsaukšana
Saskaņā ar Džeka Brēma un Šāronas Brēmas psiholoģiskās reaktīvās pretestības teoriju katru reizi, kad kaut kas ierobežo cilvēka izvēli vai liedz šādas izvēles iespējas, viņš izjūt diskomfortu. Tas savukārt mudina cilvēku atgūt savu rīcības brīvību un par katru cenu iegūt to, kas viņam var būt liegts. Tāpēc vēlēšanās saglabāt savu brīvību mudina cilvēku darīt to, kas nav atļauts, vai dabūt to, kas nav pieejams.

Autora komentārsAtvērt
Atlants