Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Freskas Sv.Ignācija baznīcā', 1.
  • Referāts 'Freskas Sv.Ignācija baznīcā', 2.
  • Referāts 'Freskas Sv.Ignācija baznīcā', 3.
  • Referāts 'Freskas Sv.Ignācija baznīcā', 4.
  • Referāts 'Freskas Sv.Ignācija baznīcā', 5.
  • Referāts 'Freskas Sv.Ignācija baznīcā', 6.
  • Referāts 'Freskas Sv.Ignācija baznīcā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

19.gadsimta amerikāņu gleznotais Viljams Harnett specializējas Trompe-l'œil savās klusās dabās. 20.gadsimtā daudzi amerikāņu gleznotāji, piemēram, Richard Haas, pievērsās ēku fasāžu apgleznošanai Trompe-l'œil, un no 1980.gada, kad vācu mākslinieks Rainers Latzke sāka apvienot klasisko fresku glezniecību ar mūsdienīgu Trompe-l'œil interpretāciju (Frescography), šī tehnika kļuva aizvien populārāka gan interjera, gan eksterjera dizainos.
Trompe-l'œil jau sen izmanto scenogrāfijā, lai radītu ilūziju par daudz dziļāku telpu, nekā ir patiesībā. Šo tehniku izmanto arī kino, lai panākt interesantāku sarežģītāku fonu, piemēram, Trompe-l'œil tehnika tika izmantota „Star Wars” filmas sākumā.
Trompe-l'œil mūsdienās ir iecienīta mākslas tehnika, viens no slavenākajiem māksliniekiem kas specializējās iluzorajā mākslā ir Džons Pugh (John Pugh). Pugh ir Kalifornijas impresionisma gleznotais, kas par savu gleznu pamatiem izvēlās ēku sienas, gājēju ietves utt. Viņa darbi ir izcili savā jomā. Mākslinieks uzskata, jo lielāks darbs jo vairāk skatītāju, ar kuriem autors sazinās ar savu darbu palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants