Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metodes', 1.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 2.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 3.
Darba fragmentsAizvērt

5. Pētījums
Skolotājs izvirza skolēniem patstāvīgi risināmu problēmu, paredz rezultātus, kas jāiegūst, paredz risinājuma gaitu. Skolotājs izvirza tādus uzdevumus, kuru veikšanai skolēniem jāizmanto savas pamatzināšanas.
Izprot problēmu, formulē to. Veic faktu un parādību novērošanu un izpēti. Noskaidro problēmas nostādni. Izvirza hipotēzi. Sagatavo pētniecības plānu.
Nodrošināt zināšanu radošu izmantošanu. Sekmēt zinātniskās izziņas metožu apguvi. Veidot radošās darbības pieredzi.
Visi vecumposmi
Sniedz pilnvērtīgas, labi izprastas, operatīvas un elastīgi izmantojamas zināšanas. Veido radošās darbības pieredzi, nodrošinot zināšanu, prasmju un iemaņu apguvi.
Nevar nodrošināt pašas radošās
pieredzes veidošanos

Autora komentārsAtvērt
Atlants