Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns. SIA "Zapatos"', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmums un tā vadība    4
3.  Pakalpojuma raksturojums    6
4.  Tirgus analīze    8
4.1.  Mērķauditorijas raksturojums    8
4.2.  Konkurence    10
4.3.  Ilgtermiņa plāni un iespējas    11
5.  Ražošanas organizācija un menedžments    12
6.  Mārketings    13
7.  Finanšu plāns un aprēķini    14
7.1.  Produkta cenas aprēķins    14
7.2.  Izdevumi    15
7.3.  Ieņēmumi    17
8.  SVID analīze    18
9.  Riski    19
10.  Pielikums    21
Darba fragmentsAizvērt

1. Kopsavilkums
SIA „Zapatos” klientiem piedāvās Jēkabpilī vēl neredzētu iespēju – sportiska stila apavu apdrukāšanu/pārkrāsošanu/apgleznošanu vai atjaunošanu, kā arī, uzņēmumam attīstoties, pavisam jaunu apavu pasūtīšanu ar paša klienta veidotu dizainu.
Uzņēmuma veikalā būs iespēja aplūkot jau izveidotus paraugus, izvēlēties kādu mākslinieka izstrādātu dizainu vai izveidot savu. Veicot konsultāciju ar mākslinieku, klientam būs iespēja izprast, kā labāk izveidot sev vēlamo apavu izskatu. Uzņēmums būs pretimnākošs katram klientam gan pasūtījuma izpildē, gan cenas noteikšanā.
Pakalpojums tiks sniegts katram interesentam. Mūsu mērķauditorija galvenokārti ir jaunieši, kas vēlās izcelties un arī cilvēki, kas nodarbojās ar sportu vai, vienkārši, viņiem patīk sportiska tipa apavi. Lielākais pasūtījumu pieplūdums gaidāms tieši uz rudens vai pavasara/vasaras sezonu, kad šāda veida apavi tiek visbiežāk lietoti.
Uzņēmums atradīsies t/c „Jēkabpils centrs”, kurā iepērkas ievērojams cilvēku skaits, kā arī tas atrodas izdevīgā vietā, kas noteikti palīdzēs uzņēmuma attīstībā.
Konkurenti būs katrs apavu veikals Jēkabpilī, bet neviens no tiem nav tiešais konkurents, jo nepiedāvā šāda vai līdzīga veida pakalpojumu.
Tiks veikti dažāda veida mārketinga pasākumi, piemēram, reklāma „Radio 1”, „Brīvajā Daugavā” un Vidusdaugavas TV. Nākotnē tiek plānots izveidot mājas lapu, ar kuras palīdzību pasūtījumus varēs veikt vai izmēģināt internetā.
Uzņēmuma darbība paredzama kā veiksmīga, jo tieši šāda veida pakalpojums netiek piedāvāts ne Jēkabpilī, ne Latvijā, nav arī īpaši izplatīts Eiropā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants