Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 1.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 2.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 3.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 4.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 5.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 6.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 7.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 8.
  • Referāts 'Benzīna barošanas sistēma', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Audi B4 80 2.0.i motora īss raksturojums un parametri    3
2.  Barošanas sistēmas principiālā shēma un uzbūves apraksts    4
3.  Barošanas sistēmas darbības apraksts dažādos motora darba režīmos    5
  Auksta motora iedarbināšanas un uzsildīšanas sistēma    5
  Motora piespiedu brīvgaitas režīms    5
  Motora vidējas slodzes režīms    5
  Motora paātrinājuma režīms    6
  Motora pilnas slodzes režīms    6
4.  Barošanas sitēmas regulēšanas iespējas    8
5.  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

2.Barošanas sistēmas principiālā shēma un uzbūves apraksts

BOSCH “KE -JETRONIC" ir tipiska elektromehāniskā iesmidzināšanas sistēma. "K-" un "KE- JETRONIC” sistēmām ir daudz kas kopējs. Pēdējā iekļauti vairāki elektroniski vadāmi izpildmehānismi (piem., elektrohidrauliskais spiediena regulators, elektromagnētiskais brīvgaitas režīma regulators u.c.) un elektriskas ierīces (dažādi devēji), bet sistēmas vadības funkcijas veic elektroniskais vadības bloks (EVB). Tāpēc paplašinās sistēmas izpildāmo funkciju nomenklatūra, uzlabojas operāciju izpildes precizitāte un ātrums. Sistēmas pamatuzdevums ir nepieciešamā degvielas daudzuma padeve, vadoties pēc motora iesūktā gaisa daudzuma, ko fiksē gaisa daudzuma mērītājs. Precīzai degvielas daudzuma noteikšanai EVB izmanto arī motora temperatūras devēja un droseļvārsta stāvokļa devēja signālus. Galvenais izpildmehānisms ir elektrohidrauliskais spiediena regulators. Paredzēta momentāna degvielas padeves pārtraukšana piespiedu brīvgaitas režīmos.Sistēmā izmantots nepārtrauktais degvielas iesmidzināšanas paņēmiens, līdzīgi kā "K - JETRONIC" sistēmā.
Elektriskā degvielas sūkņa, degvielas hidroakumulatora un degvielas smalkā filtra izveidojums un darbība analoga kā "K - JETRONIC" sistēmas attiecīgiem agregātiem. Primāra spiediena regulators uztur nemainīgu degvielas spiedienu degvielas padeves maģistrālē un vienlaicīgi kalpo liekās degvielas novadīšanai atpakaļ tvertnē. Atšķirībā no "K -JETRONIC", "KE - JETRONIC" sistēmā spiediena regulators izveidots kā atsevišķs agregāts.
"KE - JETRONIC" sistēmai nedaudz izmainīta degvielas regulatora dalītāja konstrukcija. Telpā virs vadības plunžera atsevišķās konstrukcijās Ievieto atsperi, lai palielinātu vadības spiediena iedarbības efektivitāti.
Lai pilnīgāk koriģētu degmaisījuma sastāvu atsevišķos režīmos, "KE - JETRONIC" sistēma aprīkota ar motora temperatūras un droseļvārsta stāvokļa devējiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants