Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 1.
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 2.
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 3.
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 4.
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 5.
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 6.
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 7.
  • Referāts 'Saskarsmes būtiskākie komponenti un to nozīme profesionālajā darbībā', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    III
  PROFESIONĀLA DARBĪBA    IV
  SKAISTUMKOPŠANAS SALONA INTERJERS UN ATMOSFĒRA    V
  SASKARSME AR KLIENTU    VI
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    VII
Darba fragmentsAizvērt

Nedrīkst izdarīt klienta cieņu aizskarošus spriedumus un secinājumus. Speciālistam jābūt kompetentam un jāmāk visu paskaidrot pieklājīgā veidā. Klientam jājūtas cienītam un svarīgam! Visbiežāk cilvēkiem nepatīk ilgi gaidīt uz apklpojošo personālu un piedalīties sarežģītās, dažādu terminu piesātinātās runās. Skaistumkopšanas speciālistam, lai iegūtu klientu atzinību un pieprasījumu ir jābūt ļoti labām zināšanām par attiecīgo profesiju, kvalitatīvi jāveic savs darbs, kā arī nepieciešamas iemaņas un prasmes klientu apkalpošanā. Tā kā klienti ir atsevišķas personas, kurām sniedz pakalpojumu, ļoti svarīga ir pareizās attieksmes izvēle saskarsmē ar tiem- nosvērtība, izpratne, precizitāte, laipnība un līdzcietība, aktīva klausīšanās, pārfrāzēšana.
Personāla nevērība un augstprātīga attieksme rada zaudējumus, jo katrs neapmierināts klients izplata negatīvu informāciju. Personāls rada pirmo iespaidu, kas veidojas jau pirmajās 90 sekundēs: 55%- vizuālais tēls, 38%- kā cilvēks izturas un runā, 17%- teiktā saturs. Darbinieki parāda, kādu attieksmi klients var sagaidīt un tas veidojas pirmā iespaida rezultātā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants