Vērtējums:
Publicēts: 13.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība ar runas dominanti', 1.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība ar runas dominanti', 2.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība ar runas dominanti', 3.
  • Konspekts 'Rotaļnodarbība ar runas dominanti', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kustību rotaļa „mana diena”
Skanot mūzikai bērni brīvi pārvietojas pa grupas telpu. Mūzikai apklustot ir jāapstājas, jāsaklausa skolotājas nosaukta diennakts daļa un jāizilda atbilstošas kustības:
Rīts – bērni soļo uz vietas
Diena – bērni skrien uz vietas
Vakars – bērni atdarina plācenīšu cepšanu
Nakts – atdarina gulēšanu
Džimis nu ir ļoti priecīgs, jo ir iemācījies diennakts daļas. Arī pareizu laiku pēc pulksteņa viņš ir apņēmies iemācīties. Arī bērni apsola Džimim, ka mācīsies noteikt pareizu laiku. Džimis atvadoties pacienā bērnus ar konfektēm.
Skolotāja aicina bērnus uzzīmēt to diennakts daļu, kura bērnam patīk vislabāk.
Pastaiga: ekskursija pa iestādi ar mērķi atrast pulksteņus iestādes telpās un noskaidrot katra pulksteņa nozīmi konkrētajā telpā (piemēram: virtuvē pavārīte uzņem laiku, lai zinātu cik ilgi jāvāra olas, muzikālajā zālē skolotāja skatās pulkstenī, lai zinātu, kad nodarbība jābeidz, jo nāks nākamās grupas bērni...)
Pēcpusdienas cēliens: brīvas rotaļas leļļu stūrītī „Džima dienas režīms”

Autora komentārsAtvērt
Atlants