Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses darbs pirmsskolas pedagoģijā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Iestādes raksturojums - vizītkarte

225. pirmsskolasizglītības iestāde (PII)Iestādes struktūra

255. PII ir būveta pēc tipveida projekta un atrodas divās ēkās. Strādā 11 grupas, no kurām 3 ir siles grupas bērniem no 3 – 7 gadiem.
Darbojas divas zāles. Vienā no tām notiek mūzikas nodarbības, bet otrā fizkultūras nodarbības.
Bērni saņem 3 reizēju edināšanu no virtuves bloka.
Tiek mazgāta veļa un strādā šuvēja.
Apkārt atrodas plaša teritorija ar 11 laukumiem, kuri viens no otra atdalīti ar dzīvžogu. Centrā ir baseins, kuru vasarā izmanto peldēšanai.Iepazīties ar dienas un nedēļas plānojumu

Nedēļas darba plāns

Plānojot uzdevumus nedēļai, audzinātājas izvirza 1 – 2 attīstošus uzdevumus,kam tiek veltīta pastiprināta vērība visu nedēļu, atbilstoši virzot bērnu darbību.
Attīstošie uzdevumi paredz psihisko procesu – domāšanas, uztveres, iztēles, atmiņas, uzmanības, gribas veidošanu, prasmi sintezēt, analizēt un vispārināt. Noteikti paredzama ir bernu emociju attīstība, pozitīvu motīvu veidosana, izziņas interešu attīstība, pozitīvu motīvu veidošana, izziņas interesu attīstība, ietverot nodarbībās un ārpusnodarbību laikā domu apmaiņu.
Lai realizēt atbilstošos …

Autora komentārsAtvērt
Atlants