Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Klientu uzvedību ietekmējošie faktori', 1.
  • Eseja 'Klientu uzvedību ietekmējošie faktori', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Referentā grupa ir grupa, kas ar personīgiem kontaktiem tieši vai netieši ietekmē cilvēka attieksmi pret kaut ko un viņa rīcību. Šī grupa rada interesi par noteiktu produktu/pakalpojumu.
Referentā grupas veidojas divējādi – cilvēks ikdienā kontaktējas ar draugiem, kaimiņiem, kolēģiem u.c. Tādejādi veidojas pastāvīgas sociālās grupas – profesionālas asociācijas, arodbiedrības, reliģiskas draudzes u.c. Tomēr jāņem vērā, ka cilvēka rīcību dažreiz ietekmē nevis tā grupa, kurai viņš pieder, bet gan tā grupa, kurai viņš vēlētos pievienoties (piemēram, cilvēks vēlas kļūt par mūziķi un piederēt šai sabiedrības grupai).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants