Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 1.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 2.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 3.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 4.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 5.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 6.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 7.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 8.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 9.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 10.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 11.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 12.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 13.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 14.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 15.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 16.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 17.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 18.
  • Referāts 'AS "Lattelecom" uzņēmējdarbības plānošanas process', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    3
2.  RADOŠA VĪZIJA    4
3.  UZŅĒMUMA KOPĒJIE MĒRĶI    5
4.  TIRGUS IZPĒTE    6
4.1.  Klienti    6
4.2.  Klientu iedalījums    7
4.3.  Konkurenti    8
4.4.  SVID analīze    9
4.5.  Kritiskie panākumu faktori    10
5.  SEGMENTI    11
6.  MĀRKETINGA MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    12
7.  STRUKTŪRA ATTIECĪBĀM AR PIRCĒJIEM    14
7.1.  Pircēja izmaksas    15
7.2.  Informācija par pircēju un sazināšanās    15
7.3.  Pircēju pieejamība    16
7.4.  Pirkuma kvalitāte    17
8.  SECINĀJUMI    18
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. AS Lattelecom savu misiju īsteno ne tikai uz papīra, bet tas ir redzams arī reālās uzņēmuma darbībās, pakalpojumos, ko tas piedāvā.
2. Uzņēmuma mērķis, protams, ir attīstīties un pilnveidoties, lai nodrošinātu cilvēkus ar nepieciešamajiem pakalpojumiem, gūtu peļņu. Uzņēmums plāno izaugsmes iespējas, neskatoties uz atpakaļu, tiecas tikai uz priekšu.
3. Uzņēmuma klientu skaits pieaug, galvenokārt uzņēmuma sniegots pakalpojumus šobrīd izmanto mājsaimniecības un citi uzņēmumi, protams, arī individuālas personas.
4. AS Lattelecom ir uzņēmums ar kuru ir ļoti grūti konkurēt, pat „Izzi” un „Baltkom” mēģinājums apvienoties, lai izkonkurētu Lattelecom, cieta neveiksmi.
5. Lattelecom svarīgākais kritisko panākumu faktors ir tas, ka Lattelecom uzņēmums pastāv jau vairākus gadus, tas ieguvis uzticību cilvēku vidu, tāpēc arī viņi izvēlas to lietot.
6. Uzņēmuma mārketinga nodaļa strādā ļoti labi un aktīvi, rosinot jaunas idejas un piedāvājumus, kā labāk un daudzveidīgāk piedāvāt Lattelecom sniegtos pakalpojumus, kā par tiem paziņot klientiem.
7. Lattelecom ļoti augsti vērtē klientu, tā vajadzības, tāpēc arī sazinās ar to ne tikai tad, ka klientam ir vajadzība, bet regulāri, lai noskaidrotu vai viss ir kārtībā un klients ir apmierināts ar sniegto pakalpojumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants