Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 1.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 2.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 3.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 4.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 5.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 6.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 7.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 8.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 9.
  • Referāts 'Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārket', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās komunikācija tiek uzskatīta par interaktīvu dialogu starp uzņēmumu un tās patērētājiem pirms pārdošanas, pārdošanas laikā, patērēšanas laikā un periodā pēc patērēšanas. Uzņēmumi jautā ne tikai "Kā mēs varam sasniegt patērētājus?", bet arī "Kā patērētāji var sasniegt mūs?". Pārdevēji izmanto atšķirīgas komunikācijas plat­formas, lai paliktu saziņā ar patērētājiem. Arvien lielākā mērā jaunas tehnoloģijas, īpaši internets, ir mudinājušas lielāku skaitu uzņēmumu izmantot mērķētu komunikāciju viens-pret-vienu dialogu veidošanai ar patērētājiem un citām iesaistītajām pusēm.
Mājas lapa ir firmas pārstāvis interneta vidē un atkarībā no tā noformējuma rodas pirmais iespaids par uzņēmumu. Bez kārtīga izpildījuma pastāv vēl daudz noteikumu, kuri ir jāņem vērā. Ir tehniskas īpatnības, piemēram - grafisku failu izmērs, attaisnots dažu tehnoloģiju pielietojums. Bet ir arī apslēptās īpatnības: Estētiska vērtība, radošums, krāsu balansa pareiza savienojamība, proporciju un perspektīvu saskaņošana ar apjomu un apgaismojumu. Tāpat šeit ir arī diezgan liela saistība ar psiholoģiju, konkrētāk cilvēku uztveri.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants