Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 1.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 2.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 3.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 4.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 5.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 6.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 7.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 8.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 9.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 10.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 11.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 12.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 13.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 14.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 15.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 16.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 17.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 18.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 19.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 20.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 21.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 22.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 23.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba tēma ir “Mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības analīze un plānošana. ”
Ikviena uzņēmuma komercdarbības galvenais mērķis ir gūt peļņu, un tās lielums ir atkarīgs no pircēju skaita un viņu sociālekonomiskā stāvokļa. Savukārt, uzņēmuma klientu skaits galvenokārt ir atkarīgs no uzņēmuma spējas veidot komunikāciju un labas attiecības starp pircēju un uzņēmumu, kā arī visaugstākajā līmenī apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības. Ņemot vērā mūsdienu tirgus apstākļus, nepārtrauktu tā attīstību un arvien pieaugošo konkurenci starp uzņēmumiem, ir būtiski novērtēt šo lietu svarīgumu un apzināties tirdzniecības un menedžmenta metožu pielietošanas nepieciešamību katrā augošā un uz turpmāku attīstību orientētā uzņēmumā.
Studiju darbs ir izstrādāts mācību priekšmetā Mazum- vairumtirdzniecības vadīšanā. Lai labāk saprastu, par ko ir runa, noskaidrosim, kas tā mazumtirdzniecība ir un ko dara. Mazumtirdzniecība ir tautsaimniecības nozare, kas nodarbojas ar preču pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu patērētājam, lai apmierinātu viņu personiskās un ģimenes vajadzības. Mazumtirgotāju funkcijas ir cenu un sortimenta veidošana, pircēju vajadzību izpēte, tirgus informācijas iegūšana un nodošana vairumtirgotājam, ražotājam, preču marķēšana un reklamēšana, kā arī konsultāciju sniegšana.
Studiju darba mērķis ir uz konkrēta mazumtirdzniecības uzņēmuma pamata analizēt tā darbību. Studiju darba uzdevumi ir izpētīt kā tiek plānota uzņēmuma darbība, kādi faktori ietekmē uzņēmumu. Studiju darba apskatāmais jeb pētāmais objekts būs SIA „Portāls” būvniecības lielveikals. SIA „Portāls” ir dibināta 1991.gada 3.jūlijā kā būvniecības firma, taču 2003.gada rudenī Limbažos Mehanizācijas ielā 4c tika atvērts būvniecības lielveikals “Portāls”.…

Atlants