Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "Bite" un "Tele2" - reputācijas analīze', 1.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "Bite" un "Tele2" - reputācijas analīze', 2.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "Bite" un "Tele2" - reputācijas analīze', 3.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "Bite" un "Tele2" - reputācijas analīze', 4.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "Bite" un "Tele2" - reputācijas analīze', 5.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "Bite" un "Tele2" - reputācijas analīze', 6.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "Bite" un "Tele2" - reputācijas analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tele2 filozofija ir piedāvāt augstu kvalitāti par labāko cenu. Uzņēmums piedāvā pēcapmaksas un priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumus ar zīmoliem Tele2 un Zelta Zivtiņa. Tele2 ir izveidota īpaša biznesa klientu nodaļa, kas juridiskām personām nodrošina individuālu pieeju un piemērotākos mobilo sakaru risinājumus. Tele2 pirmais Latvijā ieviesa trešās paaudzes mobilo sakaru pakalpojumus, tostarp video zvanu un ātrāku datu pārraidi. 2008. gada Reputācijas topā Tele2 ierindojās piektajā vietā, bet Dienas Biznesa un Data Serviss apkopotajā Intelektuālā kapitāla Top 50 Tele2 ir otrā vieta. Kampaņā Laba Servisa Mēnesis 2008 Tele2 tika apbalvots kā viens no uzņēmumiem ar labāko klientu servisa kvalitāti.
Bite ir uzņēmuma Tele2 tiešais konkurents – kompānija, kas sniedz aktuālus un kvalitatīvus telekomunikāciju pakalpojumus. Piedāvājot pilnu pakalpojumu klāstu - balss pakalpojumus, SMS, mobilo internetu un datu pārraidi. Savu darbību Latvijā Bite uzsāka 2005. gadā septembrī. Un jau kopš tās darbības Latvijā sākuma to ir raksturojis rekordliels attīstības temps. Zināmu popularitāti guva uzņēmuma piedāvātais produkts BiFri – mobilo sakaru priekšapmaksas karte.
Uzņēmuma mērķis – „Sniegt klientiem pašu labāko. Katru dienu”.…

Atlants