Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas jēdziens un loma    5
  Starppersonu komunikācija    6
  Starppersonu komunikācijas pamatlikumības    6
  Komunikācijas tīkli    7
  Psiholoģiskās barjeras komunikācijā    8
2.  Praktiskā problēmas izpēte    9
  Strukturētā intervija    9
  Iegūtie rezultāti    9
  Secinājumi un ieteikumi    11
  Pielikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis:
Izpētīt informācijas aprites darbību uzņēmumā,
Noskaidrot cik lielā mērā informācijas aprite starp vidējā līmeņa vadītājiem un darbiniekiem notiek elektroniskā vidē un kāds ir šādas komunikācijas izmantojums turpmāk.
Pētījuma praktiskais mērķis:
Pilnveidot iekšējās komunikācijas procesus uzņēmumā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi veikti sekojoši uzdevumi:
Apskatīti komunikācijas teorijas atzinumi par iekšējo komunikāciju organizācijā;
Veiktas intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem;
Apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti;
Izvirzīti ieteikumi komunikācijas pilnveidošanai organizācijā.
Pētījuma mērķa grupa ir uzņēmumā strādājošie darbinieki. Autors pētījumā izvirza sekojošu hipotēzi: „Ieviešot elektronisko apziņošanas sistēmu, ir iespējams būtiski uzlabot iekšējo komunikāciju organizācijā”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants