Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 1.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 2.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 3.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 4.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 5.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 6.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 7.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 8.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 9.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vides kvalitātes vērtēšana', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmsskolas iestādes vide
bērna attīstību veicinoša, radoša un droša vide”(4.)
mācību vidi raksturo cilvēkresursi, (skolēni un skolotāji),garīgie apstākļi (savstarpējās attiecības) un lietu vide (izglītības iestādes telpas, to iekārtojums un mācību metodiskais nodrošinājums)”(3.,2.lpp)
2 galvenie virzieni – mikrovide un fiziskā vide. (8.)
fiziskās vides kritēriji ir telpas un apkārtēja vide, kas ietekmē izglītojamo uzvedību pastarpināti, t.i., sakopta vide vienmēr ietekmē cilvēku
Mikrovide, t.i., skolas psiholoģiskā vide ietekmē tieši cilvēka uzvedību.
(3.,7.lpp.) …

Autora komentārsAtvērt
Atlants