Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 1.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 2.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 3.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 4.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 5.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 6.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 7.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 8.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 9.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 10.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 11.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 12.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 13.
  • Prakses atskaite 'A/s "Swedbank"', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  AS Swedbank apraksts    4
2.  AS Swedbank struktūras un Telefonbankas struktūra, funkciju sadale    6
3.  AS Swedbank Sabiedrisko attiecību nodaļas organizatoriskā struktūra, funkciju sadale    7
4.  AS Swedbank Telefonbankas Dokumentu plūsma    10
5.  Sabiedrisko attiecību pasākuma rīkošana    11
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. AS Swedbank ir finanšu institūcija, kura sniedz klientiem visdažādākos pakalpojumus un produktus, tie ir klientu apkalpošana, uzņēmumu apkalpošana, aktīvu pārvaldīšana, finanšu tirgi un līzings, pēdējo pārvalda sabiedrība ar ierobežoto atbildību „Hansa Līzings”. Otrs svarīgākais notikums bija veiksmīgi īstenots 1998. gadā, apvienojoties Hansabank-Latvija un Latvijas Zemes bankai, kas Hansabankai deva iespēju kļūt par universālu banku ar plašu pakalpojumu klāstu un filiāļu tīklu visā Latvijā.
2. AS Swedbank viens no svarīgiem aspektiem ir apmierināts klients, tāpēc uzņēmuma darbība vērsta uz klientu apkalpošanas uzlabošanu;
3. Savukārt funkciju sadale uzņēmumā ir visiem vadītājiem līdzīga. Var secināt , ka šim uzņēmumam, ļoti svarīga ir klientu piesaiste, kas arī ir katras organizācijas galvenais ienākumu avots
4. Telefonbankas daļas mērķis ir sniegt attālinātus pakalpojumus, t.i. ikdienā apkalpo privātās un juridiskās personas, kā arī kolēģus no citām AS Swedbank struktūrvienībām sniedz konsultācijas bankas esošajiem un potenciālajiem klientiem par bankas produktiem un pakalpojumiem; izpilda klienta dotos rīkojumus telefoniski veikt dažādas bankas operācijas; piedalās tiešās pārdošanas kampaņās pa telefonu.
5. AS Swedbank jau trešo gadu pēc kārtas atzīta par reputācijas līderi Latvijā, kā arī par labāko darba devēju;
6. Darbinieki uzņēmumā jūtas stabili, aizsargāti, motivēti, kas , iespējams, arī ir viens no katra uzņēmuma veiksmes „atslēgām”;
7. Prakses darba autore veica „Plostu brauciena” plānošanu un rīkošanu, kā arī ieviesa izmaiņas darbinieku dzimšanas dienu atzīmēšanas pasākuma norisēm, kas beigās tika mainītas, dzimšanas dienas turpmāk tiks svinētas vienu reizi divos mēnešos, piektdienu vakaros, darba dienas beigās.


Autora komentārsAtvērt
Atlants