-
Kompānijas "Avon" preču katalogs kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļas - tiešās pārdošanas līdzeklis
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Integrētā mārketinga komunikācija | 4 |
1.1. | Sastāvdaļas | 6 |
2. | Tiešā pārdošana | 7 |
2.1. | Preču katalogs | 9 |
3. | Kompānija „AVON” | 11 |
4. | Pētījuma gaitas apraksts | 15 |
4.1. | Anketēšanas rezultāti | 17 |
4.2. | Novērošanas rezultāti | 21 |
5. | Pētījumā iegūto datu analīze | 23 |
Secinājumi | 26 | |
Priekšlikumi | 27 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 28 | |
Pielikumi | 29 |
Secinājumi
1. Anketēšanas rezultāti apstiprina, ka AVON ir vadošā tiešās tirdzniecības skaistumkopšanas kompānija Latvijā.
2. Noteicošais faktors skaistumkopšanas tiešās tirdzniecības kompāniju izvēlē ir pazīstami konsultanti, kuri strādā šajā jomā.
3. Anketēšanas rezultāti liecina, ka AVON konsultanti ne vienmēr ir zinoši un palīdz produktu izvēlē un iegādē.
4. Kataloga dizainam ir būtiska nozīme, jo arī tas savā būtībā ir elements, kas pārdod.
5. AVON klientus apmierina kataloga dizaini, un lielākoties apmierina arī produktu kvalitāte un to klāsts.
6. Novērojuma rezultāti liecina, ka vasaras katalogs maz piesaista uzmanību ar savu dizainu un produktu izkārtojumu.
7. Izvēloties produktus, sievietes vēlas notestēt paraugus, pirms veikt iegādi.
8. Novērojums atspoguļo, ka patērētājiem ir svarīgi, lai produkti būtu sakārtoti un nebūtu haotiski izvietoti.
9. Sievietēm rūp, ka skaistumkopšanas kompānijas iesaistās sociāli nozīmīgās kampaņās.
Priekšlikumi
1. Lai saglabātu savas līderpozīcijas Latvijā starp skaistumkopšanas kompānijām Latvijā, AVON jāturpina tirgus paplašināšanās, apmācot konsultantus, uzlabojot kvalitāti un piedāvājot atšķirīgus produktus no konkurentiem,
2. Lai piesaistītu vairāk klientu, kompānijām jāapmāca savi konsultanti, kuri palīdz veikt pirkumu.
3. Lai klientiem būtu vieglāk iepirkties ar preču kataloga palīdzību, ir nepieciešami zinošāki un pārdod spējīgāki konsultanti.
…
Šī studiju darba mērķis ir veikt izpēti un analīzi par kompānijas „AVON” preču katalogu kā tiešās pārdošanas līdzekli. Ir izmantotas divas pētnieciskās metodes-aptauja un novērojums.