-
Speciālie pasākumi kā a/s "Swedbank" sabiedrisko attiecību sastāvdaļa
Referāts33 Bankas, finanses, vērtspapīri, Sabiedriskās attiecības
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Speciālie pasākumi kā organizācijas sabiedriskā darba sastāvdaļa | 6 |
1.2. | Speciālo pasākumu plānošanas veiksmīgi faktori | 10 |
1.2. | Speciālo pasākumu plānošanas veiksmīgi faktori | 10 |
1.2. | Speciālo pasākumi piemēri | 10 |
1.2. | Speciālo pasākumi piemēri | 10 |
2. | A/S „Swedbank” struktūra un darbības apraksts | 12 |
1.1. | A/S”Swedbank” sabiedriskās attiecības | 14 |
1.1. | A/S”Swedbank” sabiedriskās attiecības | 14 |
1.2. | A/S „Swedbank” speciālie pasākumi | 15 |
1.2. | A/S „Swedbank” speciālie pasākumi 2010 | 15 |
2. | Speciālais pasākums „Eņģeļi pār Latviju”- vieno no A/S „Swedbank” labdarības pasākumiem | 20 |
3.2. | Pasākuma “Eņģeļi pār Latviju” norise | 26 |
3.2. | Pasākuma “Eņģeļi pār Latviju” norise | 26 |
Pētījuma gaitas apraksts | 31 | |
3.3 | Anketas rezultātu analīze | 32 |
Secinājumi | 37 | |
Priekšlikumi | 38 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 39 |
Speciālie pasākumi vienlaikus ir gan veids, kā piesaistīt auditoriju, radot kādu notikumu, kas izpelnītos sabiedrības uzmanību, gan arī veids, kā radīt labas attiecības darbinieku vidū.
Autore šo tēmu izvēlējās, jo vēlējās izzināt speciālos pasākumus, ko uzņēmums ir realizējis kopš sava pastāvēšanas brīža, kā arī, ar mērķi pilnveidot savas teorētiskās zināšanas par pasākumu nozīmi un norises struktūru. Lai uzņēmuma darbība būtu efektīvāka, mūsdienu sīvās konkurences apstākļos ir nepieciešama kāda jauna klientu piesaistes iespēja. Šim nolūkam kalpo arvien pieaugoša speciālo pasākumu izmantošana kā līdzeklis, lai sasniegtu mērķauditoriju.
Kā savu izpētes objektu, autore izvēlējās A/S „Swedbank”.
Šī studiju darba mērķis ir izpētīt speciālos pasākumus AS”Swedbank” sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļu, veikt pasākuma „Eņģeļi pār Latviju” analīzi, izvirzīt priekšlikumus speciālo pasākumu organizēšanas pilnveidošanā.
Studiju darba uzdevumi:
Analizēt teorijas par sabiedrisko attiecību darbu uzņēmumā, par speciālajiem pasākumiem kā sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļu.
Intervēt AS”Swedbank” vadību, lai noskaidrotu, kādus speciālos pasākumus organizē.
Analizēt AS”Swedbank” pasākuma „Eņģeļi pār Latviju” gatavošanu un norisi (dokumentu analīze) un veikt pasākuma dalībnieku anketēšanu.
Apkopot iegūtos rezultātus un izveidot priekšlikumus AS „Swedbank” pasākumu organizēšanā.…
Studiju darbs par tēmu A/S Swedbank speciālie pasākumi.