Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns SIA "AT management"', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    4
1.1.  Nosaukums    4
1.2.  Dibināšanas datums    4
1.3.  Reģistrācijas numurs    4
1.4.  Juridiskā adrese    4
1.5.  Pamatkapitāla lielums    4
1.6.  Galvenie darbības virzieni    4
1.7.  Misija    4
1.8.  Stratēģiskie mērķi (pirmie pieci gadi)    4
1.8.1.  Mūzika    4
1.8.2.  Sports    4
1.9.  Taktiskie mērķi ( pirmais gads)    4
1.9.1.  Kopējie mērķi    4
1.9.2.  Mūzika    5
1.9.3.  Sports (Hokejs)    5
1.10.  Operatīvie mērķi (Pirmie trīs mēneši)    5
2.  Tirgus analīze    7
2.1.  Situācija Latvijas šovbiznesā    7
2.2.  Konkurentu analīze    7
2.2.1.  Mūzika    7
2.2.2.  Sports    7
3.  Mārketinga stratēģija    8
3.1.  Pakalpojuma ieviešana tirgū    8
3.2.  SVID analīze    8
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns    9
4.1.  Uzņēmuma vadība    9
4.2.  Personāla funkcijas    9
4.3.  Materiālais potenciāls    9
5.  Mārketinga pasākumu komplekts    10
5.1.  Pakalpojuma raksturojums    10
5.1.1.  Mūzika    10
5.1.2.  Sports    10
5.2.  Cenas raksturojums    10
5.2.1.  Mūzika    10
5.2.2.  Sports    10
5.3.  Pakalpojuma virzīšana tirgū    10
6.  Risku vadīšana    12
6.1.  Tabula    12
7.  Finanšu informācija    13
Darba fragmentsAizvērt

2 Tirgus analīze
2.1 Situācija Latvijas šovbiznesā
• Latvijas mūzikas nozarē strādājošie gandrīz vienbalsīgi atzīst, ka ar albūmu tirdzniecību nopelnīt ir ļoti grūti, jo Latvijas albūmu daļa veikalu plauktos ir aptuveni 30 %, pārejos 70% veido ārzemju izpildītāju albumi. Veiksmīgākie mūziķi atzīst, ka ar vienu koncertu var nopelnīt līdz 2000 Ls. Korporatīvajos pasākumos var pelnīt līdz 1000 Ls. Vēl viena svarīga sfēra ir reklāmas, bet par precīzām naudas summām informācija nav pieejama.
Pelnošākais Latvijas mūzikas nozarē ir Raimonds Pauls, kā norāda viņa amatpersonas deklarācija, autoratlīdzības viņš saņem aptuveni 200000 Ls gadā. Bet tas ir individuāls gadījums, jo par vienu fonogrammas atskaņošanu mūziķis saņem vien 0.07 Ls par vienu reizi. Šo naudu kontrolē biedrība ‘’Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība’’.
Kopumā Latvijas mūzikas industriju nevar nosaukt par pievilcīgāko industriju, bet ir daži faktori, kas tomēr varētu iedvesmot jaunos izpildītājus sākt karjeru. Pirmais faktors ir tas, ka mēs esam Eiropas valsts un piedalāmies Eirovīzijā, šis konkurss ir viens no lielākajiem konkursiem pasaulē auditorijas ziņā, uzvarot Eirovīzijā parādās diezgan lielas iespējas iegūt arī pasaules popularitāti. Otrais faktors ir tas, ka Latvijā notiek Krievijas galvenais jauno mūziķu festivāls ‘’Jaunais vilnis’’ un lai gan Latvijas auditorija vērtē šo pasākumu neviennozīmīgi, tomēr dalība un ja paveicās, tad arī uzvara, paver ļoti lielas iespējas jaunajiem izpildītājiem iegūt popularitāti - 150 miljonu auditorija. Jāpiezīmē ka abos festivālos Latvijas dalība ir garantēta katru gadu.

2.2 Konkurentu analīze
2.2.1 Mūzika
• Izpētot Latvijas mūzikas tirgu, ir skaidrs, ka šobrīd ir tikai viens liels spēlētājs, tas ir SIA "Mikrofona ieraksti" (turpmāk - MICREC). MICREC nodarbojas ar ierakstu izdošanu un menedžmentu, abās sfēras ir līderis. Pārējie konkurenti ir pārsvarā privātpersonas, kas sadarbojas ar vienu vai vairākiem izpildītajiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants