Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā. Imitējošās modelēšanas metodes', 1.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā. Imitējošās modelēšanas metodes', 2.
  • Konspekts 'Kvantitatīvās metodes ekonomikā. Imitējošās modelēšanas metodes', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums nodarbojas ar mēbeļu pārdošanu. Tabulā apkopota informācija par krēslu „X” –
pārdošanas apjomiem un dienu skaitu iepriekšējā mēnesī, kad attiecīgie pārdošanas apjomi
konstatēti. Uzņēmums vienu krēslu pārdod par 40 Ls, bet iepērk par 25 Ls.

Sākotnēji veikalā ir 15 krēsli.
Kad dienas beigās veikalā paliek 5 vai mazāk krēsli, veikals pasūta 15 jaunus krēslus, kas tiek
piegādāti nākamās dienas laikā un var tikt pārdoti aiznākamajā dienā
(1. dienā pasūta, 2. dienā notiek piegāde, 3. dienā krēslus var pārdot).
Piegādes izmaksas ir 10 Ls.

Uzdevums: imitējiet uzņēmuma peļņu no krēslu „X” pārdošanas nākamajā mēnesī, ja doti gadījuma
skaitļi: 61, 9, 87, 70, 98, 55, 25, 66, 39, 79, 27, 2, 34, 69, 8, 24, 23, 65, 95, 75, 86, 50, 1, 29, 37. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants