Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bilingvālās nodarbības pirmsskolai', 1.
  • Konspekts 'Bilingvālās nodarbības pirmsskolai', 2.
  • Konspekts 'Bilingvālās nodarbības pirmsskolai', 3.
  • Konspekts 'Bilingvālās nodarbības pirmsskolai', 4.
  • Konspekts 'Bilingvālās nodarbības pirmsskolai', 5.
  • Konspekts 'Bilingvālās nodarbības pirmsskolai', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Rītu sākam ar jau ierasto dziesmiņu „Labu rītu bērni, saulīte jau logā”.
Kad bērni mazliet iesildījušies, audzinātāja bērniem krievu valodā izstāsta, ka no rīta satikusi lellīti Lolu, kura bija ļoti bēdīga. Audzinātāja grupiņā ienes lielu skaistu lelli, kurai mugurā ir tikai plāns krekliņš un biksītes, bet ārā ir auksta ziema. Audzinātāj a jautā bērniem: Kā jūs domājat bērni, kāpēc lellīte Lola ir bēdīga? (krievu val.)
Bērni atbild: Viņai varbūt ir auksti!
A: Kā mēs Lolai varētu palīdzēt?
B: Saģērbsim viņu!
A: aicina bērnus apsēsties uz saviem spilventiņiem, uz paklāja, audzinātāja paņem lielu maisu ar dažādām drēbītēm un lūdz bērnus, lai tie nosauc audzinātājai rokās esošo drēbes gabalu. Vispirms drēbes nosauc krievu valodā. Kad drēbes iepazītas, audzinātāja kopā ar bērniem noskaidro, kādas drēbes ir nepieciešamas ziemā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants