Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 1.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 2.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 3.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 4.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 5.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 6.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 7.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 8.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 9.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 10.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 11.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 12.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 13.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 14.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 15.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 16.
  • Paraugs 'Komunikācijas kursi tirdzniecības darbiniekiem', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Projekta pieteikums    3
  Ievads    3
  Pavadvēstule    4
  CV    5
  Problēmu koks    7
  Mērķu koks    8
  SVID analīze    8
  Projekta loģiskās analīzes matrica   
  Projekta darbības laiks   
  Kopējais budžets   
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Latvijas darba tirgū svarīgu vietu ieņem apkalpojošās sfēras darbinieki, tai skaitā mazumtirdzniecībā strādājošie. Gan zemais atalgojums, gan kvalitatīva darbaspēka aizplūšana uz ārvalstīm, gan biežā kadru mainība ir negatīvi ietekmējusi darba kvalitātes līmeni šai jomā. Tirdzniecībā lielākoties nonāk cilvēki, kuriem ir pamatizglītība vai vidējā vispārējā izglītība. Trūkst zināšanas tirgvedībā, trūkst nepieciešamās prasmes. Lai celtu darba ražīgumu un apkalpošanas līmeni, nepieciešams paaugstināt profesionālās prasmes. Pieaugušo tālākizglītība ieņem aizvien nozīmīgāku vietu mūsdienu pasaulē. Profesionālās pilnveides programmas piedāvā gan valsts, gan pašvaldību, gan privātie uzņēmumi. Taču ne vienmēr piedāvātās tālākizglītības kvalitāte atbilst cerētajam. Daudzviet virsroku ņem komerciālas intereses.
Šobrīd profesionālās pilnveides programmām ir jārosina ne tikai paaugstināt zināšanas, bet arī domāt sistēmu līmenī un sekmēt jauninājumus, lai darbinieks ne vien prastu pareizi darīt lietas, bet arī spētu darīt pareizās lietas. Nepietiek ar profesionālu izpildītāju. No darbinieka tiek prasīta arī radoša pieeja.
Profesionālās pilnveides programmas ir jārealizē sadarbībā ar darba devējiem, izzinot viņu vēlmes, problēmas, kopīgi meklējot aptimālo risinājumu.
Šīs programmas apguve ir uz personības brīvprātīgu darbību balstīts process, kurā pasniedzējs ir konsultants. Auditorija un darba devējs, kurš finansē šo projektu, ir motivēti konkrētu tēmu apguvei. Programma ir veidota, lai pilnveidotu kursu dalībnieku zināšanas un prasmes, veidojot attieksmi gan pret klientiem, gan savu profesiju, rosinot spēju izvērtēt, orientēties situācijā, pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros un izvēlēties būtiskāko.

Autora komentārsAtvērt
Atlants