Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 1.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 2.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 3.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 4.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 5.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 6.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 7.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 8.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 9.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 10.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 11.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 12.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 13.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 14.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 15.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 16.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 17.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 18.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 19.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 20.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 21.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 22.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 23.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 24.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 25.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 26.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 27.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 28.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 29.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 30.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 31.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 32.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 33.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 34.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 35.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 36.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 37.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 38.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 39.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 40.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 41.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 42.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 43.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 44.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 45.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 46.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 47.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 48.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 49.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 50.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 51.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 52.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 53.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 54.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 55.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 56.
  • Referāts 'Reklāma kā mārketinga komunikācijas forma, tās īpatnības', 57.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība, tās nepieciešamība    6
2.  Reklāmas ētika    9
3.  Reklāmas un preces dzīves cikla mijiedarbība    14
3.1.  Preces dzīves cikla stadijas    14
3.2.  Reklāma un preces dzīves cikls    19
4.  Reklāmas mediju veidi un īpatnības    25
4.1.  Radioreklāma    25
4.2.  Reklāma pa pastu    31
4.3.  Reklāmas laikrakstos    35
4.4.  Reklāma televīzijā    39
4.5.  Pārējie reklāmas līdzekļi    43
4.5.1.  Reklāma tirdzniecības vietās    44
4.5.2.  Āra reklāma    45
4.5.3.  Reklāma uz transportlīdzekļiem    46
5.  Reklāmas informātiskā būtība    47
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotā literatūra    57
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Reklāmas kļūst uzbāzīgas. Ir jāļauj cilvēkam izvēlēties, bet ir gadījumi, kad mums nav tādas iespējas, nevar teikt, ka tas ir cilvēktiesību pārkāpums, bet kaut kas uz to pusi gan. Tādēļ reklāma kopumā nodara ļaunumu. Cilvēkam veidojas negatīva attieksme pret reklāmu.
Reklāma nodrošina saskarsmi starp ražotāju un patērētāju, pārdevēju un pircēju. Tās mērķis ir virzīt preci pie patērētāja. Kur ir tirgus, tur ir reklāma.
20. gadsimta beigās reklāma kļuvusi par multimiljardieru biznesu, kura apjomi strauji pieaug.
Saskarsme starp pircēju un pārdevēju ar reklāmas starpniecību aizvien pieaug, palielinās arī tās ietekme uz patērētāju. Taču pieaug arī reklāmas kritiķu skaits.
Cilvēki tagad dzīvo reklāmas iespaidā un kaut reizi mūžā ir iegādājušies preci, ko reklāmā redzējuši vai dzirdējuši par labu esam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants