Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķa auditorija
Grupas raksturojums: sievietes un vīrieši vecuma grupā sākot no 28 gadiem ar vidējiem un augstiem ienākumiem
Vērtības: skaistums, jaunība, veselība, austrumu kultūra, veselīgs dzīvesveids
Uz ko tiecas: meklē iespēju relaksēties, vēlas būt jaunāki, vēlas atbrīvoties no liekā svara, kļūt enerģiskākiem, saglabāt un/vai uzlabot veselību
No kā cenšas izvairīties: liekā svara, novecošanas, slimībām, stresa, ķīmiskām vielām

Komunikācijas mērķi
Likt apzināties vajadzības
Rosināt interesi
Rosināt izmēģināt

Vēstījums
Neveselīgais dzīvesveids mūsdienu cilvēku ir novedis pie daudzām slimībām. Aizvien aktuālāka problēma sabiedrībā ir aptaukošanās, kā vēsta jaunākie statistikas dati, Latvijā aptaukojušos sieviešu īpatsvars ir trešais lielākais ES. Liekais svars kalpo par pamatu sirds un asinsvadu slimībām, kas ir izplatītākais nāves cēlonis Latvijā. No ES dalībvalstīm tieši Latvijā ir visīsākais vidējais mūža ilgums.

Atlants