-
SIA "Baltic Bicycle Distribution" veikala Simple Bike Store reklāmas analīze mājas lapā un sociālajos tīklos
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāmas paņēmieni, interneta reklāma, e-komercija | 4 |
1.1. | Reklāma un interneta reklāma | 4 |
1.1.1. | Reklāmas veidi | 4 |
1.1.2. | Reklāmas paņēmieni | 5 |
1.1.3. | Reklāma Internetā un tās priekšrocības. | 7 |
1.2. | Internets un tā iespējas | 10 |
1.2.1. | E-komercija un e-komercija sociālajos tīklos | 10 |
1.2.2. | Mājas lapa kā reklāmas instruments | 13 |
2. | „Simple Bike Store” reklāmas analīzes rezultāti | 17 |
2.1. | Pētījuma objekta un metožu raksturojums | 17 |
2.2 | Par veikalu „Simple Bike Store” | 18 |
2.3. | Pētījuma rezultāti | 18 |
2.3.1. | Mājas lapas kā reklāmas instrumenta analīze | 19 |
2.3.2. | „Simple Bike Store” „Facebook.com” lapas analīze | 23 |
2.3.3. | „Simple Bike Store” „Twitter.com” konta analīze | 25 |
2.4. | Rezultātu interpretācija | 28 |
2.4.1. | Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – vizuālā noformējuma interpretācija | 28 |
2.4.2. | Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – sniegtās informācijas interpretācija | 30 |
2.4.3. | Kopsavilkums | 32 |
3. | Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 33 |
4. | Pielikumi | 35 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu „SIA „Baltic Bicycle Distribution” veikala „Simple Bike Store” reklāmas analīze mājas lapā un sociālajos tīklos” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. Teorijā pastāv ļoti daudzi reklāmas paņēmieni, taču biežāk izmantotie un efektīvākie ir: atkārtošana, apgalvojums, asociāciju veidošana, sekošana vairākumam, pārdošanas veicināšana, USP, pirms un pēc, sell the extreme, slavenību izmantošana reklāmā, salīdzināšana, jaunumu izmantošana reklāmā un cilvēku faktors.
2. Interneta reklāmai ir vairākas priekšrocības, taču svarīgās no tām ir zemās izmaksas, operativitāte un lielais informācijas apjoms potenciālajiem klientiem.
3. Mūsdienās interneta reklāma ir kļuvusi par vienu no straujāk augošajiem produktu un pakalpojumu reklamēšanas veidiem.
4. Pēdējo gadu laikā sociālo tīklu lietošana ir palielinājusies, un lielu popularitāti tie ir ieguvuši tieši e-komercijā, turklāt tie paver plašas reklāmas iespējas.
5. Par pamatu teorētiskajai daļai galvenokārt tika izmantotas D. Patena un E. Turbana grāmatas.
6. Pētījuma rezultātā noskaidrojās, ka mājas lapas un sociālo tīklu vizuālais noformējums un informācija ir savā starpā saskaņoti un veido kopīgu stilu.
7. „Simple Bike Store” mājas lapā izmanto salīdzinoši maz reklāmas paņēmienus (apgalvojumu, salīdzināšanu, USP), atšķirībā no sociālajiem tīkliem, kuros tiek izmantoti ļoti daudzi reklāmas paņēmieni: sekošana vairākumam, apgalvojums, USP, humors, sell the extreme, cilvēku faktors, pirms un pēc, kā arī pārdošanas veicināšana un jaunumu izmantošana reklāmā.
…
Kursa darbs par veikala Simple Bike Store reklāmu mājas lapā un sociālajos tīklos, pētījuma metode - kvalitatīvā dokumentu analīze.