Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa loma pirkšanas lēmuma pieņemšanā', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Ja reklāmas izplatīšanas līdzekļa mērķis ir piespiest potenciālo pircēju izdarīt pirkumu, tad, mūsuprāt, ir lietderīgi izmantot reklāmu Daugavā, ka daļu no reklāmas kampaņas (citiem reklāmas veidiem palīdzībā), jo šī reklāmas būs nepietiekami, lai mudinātu pircēju izdarīt pirkumu. To var izmantot ka atgādinājuma reklāmu, ievietojot firmas logotipu.
Vides reklāmas Daugavā ietekme uz pircēju ir mazāk uzbāzīga salīdzinājumā ar tele-radio- reklāmu. Reklāmu vieglāk ignorēt, pieņemot to par pilsētas landšaftu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants