Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 1.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 2.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 3.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 4.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 5.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 6.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 7.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 8.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 9.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 10.
  • Referāts 'Galvenais bremžu cilindrs', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    2
2.  Galvenā bremžu cilindra uzbūve    4
a.  Uzbūve un detaļas    4
b.  Apraksts    5
c.  Dažādi galvenie bremžu cilindri    6
3.  Iespējamie defekti    7
4.  Secinājumi    8
5.  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

2. attēlā redzamais ir automobiļa GAZ-53A galvenais bremžu cilindrs. Cilindra korpusu atlej no čuguna kopā ar bremžu šķidruma tvertni un piestiprina pie automobiļa rāmja. Korpusa vākā ir iegrieznis ar diviem nelieliem sānu urbumiem un atsviedēj disku.
Cilindru ar tvertni savieno divi urbumi: mazais — kompensāci­jās urbums un lielais — pārplūdes urbums. Cilindrā ir ievietots vir­zulis, kura priekšgalā ir vairāki urbumi, ko nosedz plākšņveida vārsts. Virzuļa priekšā novietota gumijas manšete, bet virzuļa ot­ram galam uzmaukts gumijas blīvgredzens. Atspere piespiež man­šeti pie virzuļa; atsperes otrs gals piespiež pretvārstu pie ligzdas. Pretvārsta korpusā iemontēts spiedvārsts ar vāju atsperīti.
Kad bremzes pedālis ir atbrīvots, kompensācijas urbums sa­vieno cilindra telpu ar tvertni. Nospiežot pedāli, virzuļa kāts pār­vieto virzuli kopā ar manšeti, kompensācijas urbums tiek nosegts, bet šķidruma spiediena iedarbībā tiek atvērts spiedvārsts un šķid­rums pa caurulēm un šļūtenēm ieplūst riteņu bremžu cilindros.

Ja priekšējo un pakaļējo riteņu bremžu sistēma ir tehniskā kār­tībā, bremžu šķidrums no galvenā bremžu cilindra ieplūst telpā starp sadalītāja virzuļiem un pārbīda virzuļus iegriežņu virzienā. Šķidrums, kas atrodas pa labi un pa kreisi no sadalītāja virzu­ļiem, pa kanāliem caur cauruļvadiem ieplūst riteņu bremžu cilin­dros, un visi automobiļa riteņi tiek bremzēti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants