Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 27.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 28.
  • Prakses atskaite 'Mazbērnu prakse', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Pirmsskolas izglītības iestādes un tuvākās apkārtnes raksturojums    3
  Grupas un tās attīstošās vides izpēte    4
  Sensorās attīstības zonas iekārtojuma raksturojums un pamatojums    6
  Mazbērnu attīstības izpēte    7
  Bērnu emocionālā saskarsme ar pieaugušo    9
  Organizētās bērnu ikdienas aktivitātes    11
  Mans personiskais mērķis un tā realizācija praksē    14
  Dienasgrāmata    15
  Diānas Antropovas personīgā izglītības filozofija    17
  Diānas Antropovas prakses pašvērtējums    18
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

Praksi veicu grupā „Bitītes”. Grupā uz sienām ir interesanti, krāsaini gleznojumi (skat.2.att.), kas rosina bērnu iztēli, krāsas nav spilgtas, lai tās nogurdinātu bērnu redzi. Pie sienām ir paštaisīti darbi – zīmējumi, gleznas un dažādi veidojumi no dabas materiāliem (skat.3.,4.,5.att.). Galdi ir salikti pa diviem kopā tā, lai bērni nebūtu šķirti viens no otra un, lai neviens nejustos atstumts (skat.6.,7.att.). Grupas centrā notiek rīta aplis, kurā bērni sasveicinās viens ar otru, sagaida ciemiņus un pārrunā dienas darbus (skat.8.att.). Pēc manām domām, grupa ir atbilstoša bērnu vajadzībām, jo grupa ir plaša, piemērota rotaļām un aktīvām darbībām. …

Atlants