Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Testi', 1.
  • Konspekts 'Testi', 2.
  • Konspekts 'Testi', 3.
  • Konspekts 'Testi', 4.
  • Konspekts 'Testi', 5.
  • Konspekts 'Testi', 6.
  • Konspekts 'Testi', 7.
  • Konspekts 'Testi', 8.
  • Konspekts 'Testi', 9.
  • Konspekts 'Testi', 10.
  • Konspekts 'Testi', 11.
  • Konspekts 'Testi', 12.
  • Konspekts 'Testi', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Enjoyment of science (WLE0)- Zinātnes izbaudīšana: Tā kā p < α (0.000<0.05) nulles hipotēze tiek noraidīta. Starp grupām ir statistiski nozīmīgas atšķirības ar 95% ticamību. Tas, vai mājās ir klasiskā literatūra, būtiski būtiski ietekmē zinātnes izbaudīšanu.
Interest in broad science topics (WLE)- Interese par plašām zinātnes tēmām: Tā kā p < α (0.000<0.05) nulles hipotēze tiek noraidīta. Starp grupām ir statistiski nozīmīgas atšķirības ar 95% ticamību. Tas, vai mājās ir klasiskā literatūra, būtiski ietekmē interesi par zinātniskām tēmām.
Instrumental motivation (WLE) – Instrumentālā motivācija: Tā kā p < α (0.052 >0.05) nulles hipotēze tiek noraidīta. Starp grupām nav statistiski nozīmīgas atšķirības ar 95% ticamību. Tas, vai mājās ir literatūra, būtiski neietekmē motivāciju .
Science self-efficacy (WLE)- zinātne par pašefektivitāti: Tā kā p < α (0.000<0.05) nulles hipotēze tiek noraidīta. Starp grupām ir statistiski nozīmīgas atšķirības ar 95% ticamību. Tas, vai mājās ir klasiskā literatūra, būtiski būtiski ietekmē pašefektivitāti.
Index science activities (WLE)- zinātnisko aktivitāšu rādītājs: Tā kā p < α (0.000<0.05) nulles hipotēze tiek noraidīta. Starp grupām ir statistiski nozīmīgas atšķirības ar 95% ticamību. Tas, vai mājās ir klasiskā literatūra, būtiski ietekmē aktivitāti zinātnes jomā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants