• Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas metodikā pirmsskolai

     

    Konspekts13 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 1.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 2.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 3.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 4.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 5.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 6.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 7.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 8.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 9.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 10.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 11.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 12.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 13.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 14.
  • Konspekts 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Bērni lemj un spriež, kuri tēli piedalīsies uzvedumā, izvēlas atbilstošas rotaļlietas vai roku lelles.
Spriež, kādas darbības kādā secībā tēli veiks – ar ko sāksies izrāde, kas notiks pēc tam, ar ko izrāde beigsies. Lemj, kādā vidē notiks darbība – mājās, mežā, uz ceļa u. tml.
Izmantojot rotaļlietas, kartona kastes, audumu, papīru u. c., veido nepieciešamos atribūtus.
Izmēģina leļļu vadīšanu, pārdomā darbību secību, izspēlē atsevišķas situācijas, iejūtoties, iztēlojoties un spēlējot atbilstoši sižetam un savai pieredzei.
Spēlē uzvedumu skatītājiem – grupas biedriem, citas grupas bērniem, vecākiem. Stāsta par savu un citu darbību, novērtē savu ieguldījumu un kopīgi priecājas par rezultātu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants