Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču vieta (sadale) un virzīšana tirgū', 1.
  • Konspekts 'Preču vieta (sadale) un virzīšana tirgū', 2.
  • Konspekts 'Preču vieta (sadale) un virzīšana tirgū', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Arī pārdošanas veicināšanas mērķis ir piesaistīt jaunus pircējus un veicināt esošo patērētāju vēlmi iegādāties vēl vairāk produktus.
Stimulēšanas veidi var būt dažādi”:
1. pircēju un patērētāju stimulēšana (preču paraugu izplatīšana, atlaižu kuponu pielietošana, konkursi, loterijas, preču demonstrējumi, pirkuma summas daļēja atmaksa);
2. tirdzniecības personāla stimulēšana (konkurss „labākais pārdevējs”, prēmijas, profesionālas tikšanās, pārdevēju semināri);
3. tirdzniecības starpnieku stimulēšana (kopēja reklāma ražotājiem un tirgotājiem, izstādes un sacensības, atsevišėas bezmaksas preces).”
Publicitāte ir netiešā reklāma presē, piemēram, ziņās, pasākumos, kurus uzņēmums sponsorē, uzņēmumu pārstāvju piedalīšanās sabiedriskajos pasākumos, semināros. Šo publicitāšu uzdevums ir veidot vai saglabāt uzņēmumam labo tēlu sabiedrībā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants