Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga informācijas sistēmas izstrāde ir procedūru un metožu kopums, kas paredzēts informācijas regulārai un plānveidīgai savākšanai, analīzei un sadalīšanai mārketinga lēmumu sagatavošanai un pieņemšanai.
Līdz ar to mārketinga informācijas sistēmas ir nepieciešamas, lai nepārtraukti apgādātu mārketinga nodaļu ar jaunāko informāciju, atšķirībā no pētījumiem. Uzņēmumiem ir nepieciešama patiesa un nepārtraukta informācija, par izmaiņām un aktualitātēm, lai pieņemtu pareizus lēmumus un darbotos efektīvi.
• Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi?
Centralizētu pētījumu kontrolē galvenais uzņēmuma centrs. Visas pētījumu specifikācijas tiek kontrolētas no mājas biroja. Šāds pētījuma veids var riskēt ar to, ka mājas uzņēmums nepārzina visas jaunā tirgus situāciju.
Decentralizēs pētījums nozīmē to, ka mājas uzņēmums sadarbojas ar jaunā tirgus uzņēmuma, kopā veido pētījuma dizainu un plānu. Šo pieeju ir veiksmīgi izmantot tad, ja jaunais tirgus ļoti atšķiras no mājas tirgus.

Atlants